Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توهین نژادی استرلینگ و واکر پس از شکست در فینال

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر رحیم استرلینگ بازیکن منچسترسیتی Russia World Cup England Training
رحیم استرلینگ بازیکن منچسترسیتی  Russia World Cup England Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2021
عضو شوید
استرلینگ و واکر بازیکنان منچسترسیتی پس از شکست در لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی، مورد توهین نژادپرستانه قرار گرفتند.

به گزارش اسپوتنیک؛ بعد از پایان فینال لیگ قهرمانان اروپا با شکست سیتی مقابل چلسی، رحیم استرلینگ و کایل واکر مورد توهین نژادی قرار گرفتند.

 ایموجی میمون در صفحات اینستاگرام استرلینگ و واکر ارسال شده در حالی‌که استرلینگ به دنبال پیروزی من‌سیتی در نیمه نهایی مقابل PSG و اندکی پس از پایان مبارزات تحریم رسانه‌های اجتماعی فوتبال انگلیس در اوایل ماه جاری، مورد هدف قرار گرفته بود

نماینده فیس بوک صاحب اینستاگرام روز یکشنبه در بیانیه‌ای گفت: "توهین نژادپرستانه که شب گذشته برای این بازیکنان ارسال شده نفرت انگیز است و ما این کار را در اینستاگرام نمی‌خواهیم. ما به دلیل نقض قوانین خود به سرعت تعدادی از نظرات و حسابها را حذف کردیم و در حال بررسی و اقدام علیه افرادی هستیم که خط مشی‌های ما را نقض می‌کنند."

این گزارش اضافه کرد: "هیچ چیز یک شبه این چالش را برطرف نخواهد کرد اما ما متعهد هستیم آنچه را که می‌توانیم انجام دهیم تا جامعه خود را از توهین در امان نگه داریم."

در چند ماه گذشته چندین بازیکن در باشگاه‌های لیگ برتر از جمله آنتونی مارسیال (یونایتد)، ترنت-الكساندر آرنولد (لیورپول) و سادیو مانه (لیورپول) و ریس جیمز (چلسی) مورد هدف قرار گرفته‌اند.

 

قوانین جدید علیه شرکت‌ها

اینستاگرام اقدامات جدیدی را اعلام كرد و توییتر متعهد شد كه پس از اقدام در مورد بیش از 700 مورد توهین مربوط به فوتبال انگلیس در سال 2019، به تلاش‌های خود ادامه دهد.

بریتانیا گفته در این ماه قانون جدید برنامه ریزی شده شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی را در صورت عدم موفقیت در جلوگیری از توهین آنلاین، تا 10٪ از گردش مالی یا 18 میلیون پوند جریمه خواهد کرد، در حالی که مدیران ارشد نیز می‌توانند با اقدامات جنایی مواجه شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала