Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زلزله لاوتارو و اشرف در اینتر؛ دو ستون اصلی تیم جدا می‌شوند

© REUTERS / SERGIO PEREZУдар Лаутаро Мартинеса по воротам
Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2021
عضو شوید
الخاندرو کامانو وکیل لاوتارو مارتینز می‌گوید که او برای تصمیم گیری در مورد آینده بازیکن آرجانتینی با سران این تیم صحبت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ الخاندرو کامانو نماینده لاوتارو مارتینز ستاره اینترمیلان اعلام کرده که برای تصمیم گیری در مورد این بازیکن، با سران باشگاه صحبت خواهد کرد.

اینتر با وجود قهرمانی در لیگ بهترین ساعات خود را نمی‌گذراند. کونته تیم را ترک کرد و باشگاه مجبور است قبل از 30 جون دو بازیکن مهم را برای تسویه حساب بفروشد. مربی ایتالیایی چون هیچ تضمینی در مورد برنامه‌های ورزشی نداشت، رفت و حالا كسی كه به نظر می‌رسد آنها را ترک نماید، لاوتارو یكی از ستون‌های اصلی این تیم است.

نماینده وی می‌گوید که با باشگاه صحبت خواهد کرد تا ببیند از این پس پروژه چیست و سپس تصمیم می‌گیرد: "من باید با باشگاه صحبت کنم که رابطه با او خوب است. من اخیراً قدرت را به دست گرفته‌ام و اگر قبل از آن تجدید نشده، این تقصیر عامل قبلی است. اوسیلیو یک حرفه مهم است که از منافع این روزها یک مربی جدید وارد می‌شود، ابتدا باید جنبه ورزشی را درک کنیم و سپس در مورد بازیکنانی صحبت خواهیم کرد که کاملاً مهم هستند. اشرف (مشتری دیگرش) هنوز یک قرارداد چهار ساله دارد. همه بازیکنان یک قیمت دارند و من فکر می‌کنم هرکسی در اروپا بازیکنان اینتر را در نظر می‌گیرد."

پاری‌سن‌ژرمن به اینتر مراجعه کرده و در شرایط خوبی برای خرید اشرف قرار دارد. با این حال، الخاندرو کامانو می‌خواهد فضای هیجان اطراف بازیکن را کاهش دهد و صحبت او با باشگاه دیگری به غیر از اینتر را تکذیب می‌کند. "در حال حاضر هیچ چیز وجود ندارد. ما آرام هستیم. در حال حاضر، اشرف با تیم ملی مراکش است و برای روشن شدن وضعیت، من با هیچ تیمی صحبت نمی‌کنم. مشتری من یک قرارداد چهار ساله با اینتر دارد، این بسیار طولانی‌ست. هر آنچه در اطراف اشرف اتفاق می‌افتد منطقی است. او در موقعیت خود یکی از بهترین‌ها در اروپا است. بازار از این موضوع آگاه است، به همین دلیل است که ما در مورد آن بسیار صحبت می‌کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала