Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آگوئرو: بارسلونا بهترین تیم جهان است + ویدیو

© AP Photo / Dave Thompsonسرجیو آگوئرو Sergio Aguero celebrates as Manchester City reach the Champions' League final
سرجیو آگوئرو  Sergio Aguero celebrates as Manchester City reach the Champions' League final - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
عضو شوید
سرخیو آگوئرو مهاجم آرجانتینی و جدید بارسلونا، این باشگاه را بهترین تیم جهان لقب داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو کان آگوئرو خرید جدید بارسلونا پس از انتقال‌اش از منچسترسیتی باشگاه کاتالان‌ را به عنوان بهترین باشگاه در جهان اعلام کرد.

آگوئرو قرارداد دو ساله با بارسا امضا کرده و بند آزادی 100 میلیون یورویی دارد.

ستاره آرجانتینی پس از آخرین حضورش در سیتی، با شکست در فینال لیگ قهرمانان 2021 مقابل چلسی به نیوکمپ آمد.

آگوئرو در اولین مصاحبه‌اش گفت: "بارسلونا بهترین تیم جهان است و همه ما آن را می‌دانیم. آمدن به بارسا تصمیم خوبی برای پیوستن و کمک به تیم برای دستیابی به جام‌ها بود. این یک قدم دیگر است و من بسیار خوشحالم. امیدوارم بتوانم کمک زیادی به باشگاه کنم."

او در ادامه افزود: "اولین کار این است که تا آنجا که می‌توانم تلاش کنم و بازی کنم و به تیم کمک کنم. ما یک تیم هستیم و من بهترین تلاش خود را خواهم کرد. امیدوارم بتوانیم به پایان فصل برسیم و برای کسب جام‌های مهم در رقابت باشیم. من از 18 سالگی به اروپا آمدم و به اتلتیکو مادرید پیوستم که کمک زیادی به من کرد. این یک شاگردی بود. سپس به سیتی رفتم و همه می‌دانند لیگ برتر چیست."

آگوئرو اضافه کرد: "وقتی در آنجا بودم نحوه بازی را تغییر دادم و سعی خواهم کرد که تمام تجربه خود را اینجا [به بارسلونا] بیاورم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала