Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنیس؛ کناره‌گیری اوساکا از گرنداسلم فرانسه + عکس

© AP Photo / Christophe Enaنائومی اوساکا ستاره جاپانی تنیس Japan's Naomi Osaka returns the ball to Romania's Patricia Maria Tig during their first round match of the French open tennis tournament at the Roland Garros stadium Sunday, May 30, 2021 in Paris.
نائومی اوساکا ستاره جاپانی تنیس Japan's Naomi Osaka returns the ball to Romania's Patricia Maria Tig during their first round match of the French open tennis tournament at the Roland Garros stadium Sunday, May 30, 2021 in Paris.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2021
عضو شوید
نائومی اوساکا تنیس‌باز جاپانی در پی تهدید به اخراج وی از مسابقات به دلیل تحریم رسانه‌ها، از رقابت‌های آزاد فرانسه کنار رفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ به دنبال بیانیه صادر شده توسط برگزارکنندگان گرند اسلم، نائومی اوساکا تنیس‌باز جاپانی از مسابقات رولان گاروس کنار رفته و در صورت عدم ادامه صحبت با رسانه‌ها، وی رد صلاحیت می‌شود.

قهرمان چهار بار گرند اسلم در یک ضرب، 15000 دالر جریمه شد که پس از پیروزی در دور اول مقابل پاتریشیا ماریا تیگ رومانیایی در روز یکشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی حضور نیافت.

چهار برگزارکننده گرند اسلم به شدت نسبت به اقدام اوساکا واکنش نشان دادند و روز یکشنبه بیانیه مشترکی منتشر کرده و بازیکن 23 ساله را تهدید به محرومیت احتمالی و محرومیت از مسابقات آینده نمودند.

اما اوساکا خیلی زود به این امر واکنش نشان داد و در بیانیه‌ای که در توییتر منتشر شد، ستاره جاپانی اعلام داشت:

"سلام به همه، این وضعیتی نیست که من تصور کرده باشم یا قصد داشته باشم وقتی چند روز پیش پُست کردم. فکر می‌کنم اکنون بهترین چیز برای مسابقات، سایر بازیکنان و من این است که کنار بکشم تا همه بتوانند روی تنیس که در پاریس برگزار می‌شود، تمرکز کنند."

اوساکا اضافه کرد:

"هرگز نمی‌خواستم حواسم را پرت کنم. می‌پذیرم که زمانم ایده آل نبود و پیام من می‌توانست واضح‌تر باشد. از همه مهمتر، من هرگز بهداشت روان را بی اهمیت نمی‌دانم یا از اصطلاحات سبک استفاده نمی‌کنم. حقیقت این است که من از اوپن آمریکا در سال 2018 دچار دوره‌های طولانی افسردگی شده‌ام و برای مقابله با آن واقعا مشکل داشته‌ام. هر کسی که مرا بشناسد می‌داند که درون گرا هستم و هرکسی که مرا در مسابقات ببیند متوجه خواهد شد که من اغلب هدفون می‌بندم زیرا این امر به کاهش اضطراب اجتماعی من کمک می‌کند. اگرچه مطبوعات تنیس همیشه با من مهربان بوده‌اند (و من می‌خواهم به خصوص از همه روزنامه نگاران باحال که ممکن است صدمه دیده باشند عذرخواهی کنم)، من یک سخنران عمومی نیستم و قبل از صحبت با رسانه‌های جهان موج‌های اضطراب زیادی را دریافت می‌کنم. من واقعاً عصبی می‌شوم و احساس استرس می‌کنم که همیشه سعی می‌کنم درگیر شوم و بهترین جواب‌های ممکن را به شما بدهم. بنابراین اینجا در پاریس من احساس آسیب پذیری و اضطراب می‌کردم، بنابراین فکر کردم بهتر است خودمراقبتی کنم و از کنفرانس‌های مطبوعاتی صرف نظر کنم. من این را پیش از موعد اعلام کردم، زیرا احساس می‌کنم قوانین کاملاً قدیمی است و من می‌خواستم برای برجسته کردن آن اقدام نمایم. به مسابقات خصوصی نامه نوشتم و از آنها عذرخواهی کردم و گفتم که خوشحالم که بعد از مسابقات با آنها صحبت می‌کنم. من فعلا می‌خواهم مدتی را از دادگاه دور باشم، اما وقتی زمان مناسب باشد من واقعاً می‌خواهم با تور کار کنم و در مورد راه‌های بهتر کردن بازیکنان، مطبوعات و هواداران بحث کنیم. به هر حال امیدوارم که همه شما خوب کار کنید و ایمن می‌مانید، دوستان شما را دوست دارم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала