Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دشان: دلیل بازگشت بنزما به تیم ملی؟ درخشش در رئال مادرید

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Didier Deschamps, seleccionador del equipo nacional francés
Didier Deschamps, seleccionador del equipo nacional francés - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2021
عضو شوید
دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه، در مورد دعوت مجدد از بنزما به تیم ملی صحبت کرد و اظهار داشت که این تصمیم را بخاطر درخشش کریم در ترکیب رئال مادرید گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل فهرست تیم ملی فرانسه برای رقابت‌های یورو مشخص شد که در کمال تعجب نام کریم بنزما ستاره رئال مادرید نیز در آن دیده شد و این ستاره فرانسوی پس از 6 سال دوری از تیم ملی به دلیل اخاذی از هم‌تیمی سابق خود متئو والبوئنا، بار دیگر به اردوی خروس‌ها دعوت شد.

کریم بنزما مهاجم تیم ملی فرانسه   ;vdlФутбол. Товарищеский матч. Армения - Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2021
بنزما: انتخاب نشدن برای جام جهانی و یورو 2016 مرا ناامید کرد + ویدیو

بازگشت بنزما به تیم ملی سروصداهایی زیادی برپا کرد و بسیاری معتقد بودند که سرمربی تیم ملی فرانسه و فدراسیون فوتبال این کشور زیر بار انتقادات رسانه‌ها رفته و به همین دلیل مهاجم رئال را به تیم دعوت کرده‌اند.

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه، حالا و پس از مدتی سکوت در این مورد صحبت کرد و اظهار داشت که دلیل دعوت از بنزما ورزشی بوده و درخشش او در  رئال سبب شده تا در فهرست خروس‌‎ها برای رقابت‌های یورو حضور داشته باشد.

وی به RMC، در این مورد گفت:" من فقط انتخاب‌های ورزشی می‌كنم، به همین دلیل بنزما فراخوانده شده است. این اعتقاد عمیق بود که باعث شد او را به یاد بیاورم."

دشان در ادامه بیان داشت که قبل از اتخاذ این تصمیم با بنزما صحبت کرده است و نکات مهم را به او یادآور شده.

او گفت:" هر دو به صحبت نیاز داشتیم و صحبت هم کردیم. این بحث قبلاً انجام نشده بود زیرا نیاز نشده نبود. یکی از دلایل فراخواندن وی این واقعیت است که صحبت‌های ما به خوبی پیش رفت. کریم در آغاز صحبت تند حرف زد، اما پس از سه دقیقه صحبت، همه چیز به حالت عادی بازگشت."

گفته می‌شود که نامزد بنزما میان سرمربی تیم ملی فرانسه و این بازیکن میان‌جگری کرده و او مسبب اصلی این آشتی بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала