Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال بدون سرنخ برای آینده راموس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر راموس
راموس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2021
عضو شوید
لباس جدید رئال رونمایی شد اما این باشگاه از آینده کاپیتان‌اش هیچ سرنخی ارائه نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ زین الدین زیدان رفت و کارلو آنچلوتی وارد شد. علامت‌های اصلی سوال پیرامون آنچه در مورد کاپیتان باشگاهکه قراردادش در این ماه به پایان می‌رسد؛ رخ می‌دهد.

رئال مادرید و آدیداس برندی که از اواخر قرن 20 در حال ساخت لباس معروف است، لباس‌های جدید را برای فصل 22-2021 اعلام کردند. یک راه اندازی ویدیوی پیچیده همراه با یک شعار جدید و هشتگ مرتبط برای فصل بعد: کلمه #ThisIsGrandeza به معنای عظمت یا ابهت است.

با توجه به جزئیات بسیار زیاد، شکی نیست که بازیکنانی که برای حضور در فیلم و تصاویر مرتبط انتخاب شده‌اند، همه با دقت برنامه ریزی شده‌اند.

سرخیو راموس توسط رئال مادرید کنار گذاشته شد

این کلیپ تبلیغاتی با یادآوری آن گل معروف زیدان در سال 2002 در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرلورکوزن آغاز شد (15 می سال آینده دو دهه از آن لحظه گلاسکو می‌گذرد). با این حال، یک تصویر از سرخیو راموس در تبلیغات وجود ندارد که به ویژه با توجه به شرایط نامطلوب قراردادش که در ماه جاری به پایان می‌رسد، مورد توجه بسیاری از طرفداران رئال مادرید قرار گرفت. علاوه بر این، به جای این که کاپیتان تیم اصلی بارزتر این کار را انجام دهد، فضای لازم برای تصاویر مارسلو در حال بالا بردن جام لیگ قهرمانان وجود دارد.

این موضوع با عکس بازیکنانی که با لباس جدید عکس می‌گیرند ادامه دارد: اعضای تیم‌های اصلی مردان و زنان ظاهر می‌شوند، اما هیچ نشانه‌ای از راموس وجود ندارد. این تصاویر در وب سایت رسمی باشگاه نیز صدق می‌کند. رافائل واران نیز به دلیل نبودنش قابل توجه است. از طرف دیگر امثال مارسلو و بنزما (کاپیتان دوم و سوم)، آسنسیو، وینیسیوس، هازارد، مندی، اودریوزولا، ناچو، کاسمیرو، میلیتائو ... همه با افتخار لباس به تن کرده‌اند.

کاپیتان می‌خواهد با این باشگاه ادامه دهد اما با پایان یافتن قراردادش در 30 جون، هنوز توافق نامه‌ای با هیئت مدیره مادرید حاصل نشده است. این مدافع که از تیم یورو 2020 اسپانیا حذف شده، دو فصل دیگر می‌خواهد اما این بر خلاف سیاست باشگاه است که فقط پیشنهاد یک ساله برای افراد بالای 30 سال ارائه دهد.

بعد از یک فصل بدون جام، برخی از مشکلات اصلی آسیب دیدگی، از دست دادن وظیفه ملی و کل ماجرای زیدان، راموس اکنون به عنوان یک تقویت احتمالی برای منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر شناخته می‌شود. اگر با این وجود واقعاً می‌توان در پایتخت اسپانیا به توافق رسید، انتظار بسیاری از افراد عکسی از کاپیتان است که با افتخار تیم جدید آنچلوتی را در فصل جدید و سپس در برنابئو جدید هدایت می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала