Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرهاد دریا: پیروزی دَ نوکِ زلفِ ماس! + عکس

© AFFتیم ملی فوتبال افغانستان
تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2021
عضو شوید
فرهاد دریا آوازخوان معروف کشور در آستانه بازی تیم ملی از شیران خراسان حمایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که دو تیم ملی فوتبال افغانستان و بنگلادیش برابر هم بازی می‌کنند، فرهاد دریا آوازخوان سرشناس و محبوب کشور با عنوان " پیروزی دَ نوکِ زلفِ ماس" از شیران خراسان حمایت نمود.

او در برگه فیسبوک خود نوشته: "روحیه‌ی بچه‌ها مثل کوه بابا و کوه هندوکش، بلند است و تمرینات و آمادگی خوب هم دارند. اگر  کمی در دفاع مواظب باشند و از ضد‌حملات و فرصت‌ها استفاده‌ی خوب کنند، انشاء الله که پیروزی د نوک زلف ماس... به رفیق انوش دستگیر و بچه‌های تیم دوست‌داشتنی فوتبال کشور، آرزوی موفقیت می‌کنم. حمایت و دعای یک ملت با شماست!"

این در حالیست که امروز کاربران صفحات مجازی در کشور به شدت از تیم ملی حمایت کرده‌اند و در صفحات شان پیشاپیش جشن پیروزی گرفته‌اند.

 

نوشته کامل فرهاد دریا در صفحه رسمی‌اش:

همین لحظه ملیون‌ها هواخواه فوتبال و طرف‌دار تیم ملی افغانستان پشت تلویزیون‌های خود به اصطلاح "شِرِش" شده‌اند. نفس‌ها در قفس‌های سینه حبس شده و همه خداخدا می‌کنند تا باز کدام بدماش و کدام "پوکِ پَلُو"، کدام پایه‌ی برق را نپراند.
من هم با پنجاه تا کَیک در پاچه‌های انتظارم، و با شمارش معکوس لحظات، منتظر آغاز بازی هستم. در این بازی حساس و سرنوشت‌ساز، تا کم‌تر از نیم ساعت دیگر تیم ملی افغانستان به مصاف بنگله‌دیش می‌رود، تا راه خود را در رقابت‌های مقدماتی راه‌یابی به جام‌جهانی و جام‌ ملت‌های آسیا باز کند!
خوشبختانه این بازی توسط تلویزیون های یک، طلوع و لمر با گویندگی دو عزیز موفق و محبوب، لشکری عزیز و آقای قیصاری، به‌ نشر خواهد رسید.
روحیه‌ی بچه‌ها مثل کوه بابا و کوه هندوکش، بلند است و تمرینات و آمادگی خوب هم دارند. اگر  کمی در دفاع مواظب باشند و از ضد‌حملات و فرصت‌ها استفاده‌ی خوب کنند، انشاء الله که پیروزی د نوک زلف ماس!
به رفیق "انوش دستگیر" و بچه‌های تیم دوست‌داشتنی فوتبال کشور، آرزوی موفقیت می‌کنم. حمایت و دعای یک ملت با شماست!
به پیش به سوی پیروزی!
فرهاد دریا
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала