Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راهکار جدید پی‌اس‌جی برای حفظ امباپه

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
عضو شوید
باشگاه پاریسن‌جرمن برای این که بتواند کلیان امباپه را به ماندن در این باشگاه ترغیب کند، به دنبال جذب چند بازیکن مطرح و صاحب نام است.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد کلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن تا پایان ماه جون سال 2022، با باشگاه پاریسی قرارداد دارد و با وجود تلاش‌های فراوان پی‌اس‌جی، این بازیکن برای تمدید قرارداد آماده نشده است.

کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2021
ورزش
بنزما باید امباپه را به رئال بیاورد

امباپه که شدیداً مورد توجه رئال مادرید قرار دارد، خواهان جدایی است و می‌خواهد به فوتبال در مادرید ادامه دهد.

پاریسن‌جرمن اما به دنبال راه‌های جدیدی است تا این بازیکن را به ماندن ترغیب کند و یکی از این راه‌ها جذب بازیکنان مطرح و صاحب نام است تا تیم را بیشتر رقابتی بسازد.

این باشگاه خواهان جذب اشرف حکیمی مدافع راست اینتر برای سمت چپ خط دفاعی است و در صورت ناکامی در جذب این بازیکن به سراغ تئو هرناندز مدافع چپ میلان خواهد رفت.

در سمت راست نیز کایل واکر از سیتی و کیران تریپیر از اتلتیکومادرید اهداف پی‌اس‌جی است و لئورنادو تلاش دارد تا یکی از این بازیکنان را برای تقویت سمت راست به خدمت بگیرد.

همچنان رونالدو و مسی دو گزینه این باشگاه اند و سران پی‌اس‌جی برای اهداف تبلیغاتی و این که هر دو بازیکن مطرح با پول اندک قابل دسترس اند، به خدمت خواهند گرفت.

در صورتی که پی‌اس‌جی در جذب این بازیکنان موفق شود، با توجه به ماندن نیمار، امباپه نیز به ماندن راضی خواهد شد زیرا زیدان هم از رئال جدا شده و این بازیکن دوست ندارد زیر نظر کارلو آنچلوتی کار کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала