Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع فرانسوی بارسا: فصل بعد در نیوکمپ توپ خواهم زد

© AFP 2023 / JOSE JORDANبارسا
بارسا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
عضو شوید
کلمنت لنگلت که فصل افتضاحی را با بارسلونا سپری کرد، اظهار داشته که از این باشگاه جدا نخواهد داشت و فصل آینده نیز با پیراهن بلوگرانا به میدان خواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک، کلمنت لنگلت مدافع فرانسوی بارسلونا، فصل گذشته بسیار بد ظاهر شد و اشتباهات فاحشی در ترکیب این تیم انجام داد. این مدافع بخاطر همین نمایش ضعیفش حتی به یورو نیز دعوت نشد و با توجه به جذب اریک گارسیا توسط بارسلونا،  زمزمه‌های جدایی‌اش از این تیم در تابستان پیشرو شنیده می‌شد.

لنگلت اما در گفت‌وگویی مدعی شده که از بارسلونا جدا نخواهد شد و فصل آینده نیز با پیراهن این باشگاه به میدان خواهد رفت.

او در این مورد به یورو اسپورت گفت:" من خودم را در حال رفتن نمی‌بینم. من تابستان گذشته قرارداد جدیدی امضا کردم و فصل آینده در بارسلونا خواهم بود."

وی در ادامه در مورد کومان صحبت کرد و گفت:" او در سال اول کاری خود، کار خوبی انجام داد. ما فصل گذشته با بازی با کیفیت، پیروزی‌ها و تصویر مثبت داشتیم و در برخی لحظات نیز مشکلات را تجربه کردیم. امیدوارم کارهایی مثبتی را که انجام داده‌ایم، ادامه دهیم و سال آینده پیشرفت کنیم. ما در مسیر درست پیش می‌رویم."

لنگلت در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که فصل گذشته بارسا بخاطر اشتباهات فردی این بازیکن امتیازات زیادی را از دست داد و از رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا بازماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала