Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ال‌کلاسیکو برای جذب مدافع ناراضی سیتی

© Photo / Football on BT Sport/twitterلاپورت بازیکن من سیتی The Man City players are all wearing the shirt of Aymeric Laporte. A symbol of solidarity as their teammate fights back from a long-term injury
لاپورت بازیکن من سیتی  The Man City players are all wearing the shirt of Aymeric Laporte. A symbol of solidarity as their teammate fights back from a long-term injury - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
عضو شوید
دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید تصمیم دارند در تابستان پیشرو برای به خدمت گرفتن آیمریک لاپورته مدافع اسپانیایی منچسترسیتی با هم رقابت کنند.

به گزارش اسپوتنیک، آیمریک لاپورته مدافع اسپانیایی، از شرایط خود در منچسترسیتی و مدت حضورش در بازی‌های این تیم در فصل گذشته راضی نیست و این احتمال وجود دارد که این بازیکن در تابستان پیشرو از این باشگاه جدا شود.

لاپورت بازیکن من سیتی  The Man City players are all wearing the shirt of Aymeric Laporte. A symbol of solidarity as their teammate fights back from a long-term injury - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2021
رسمی؛ تغییر تابعیت لاپورت از فرانسوی به اسپانیایی

او که بخاطر دعوت نشدن به تیم ملی فرانسه، اخیراً تابعیت خودش را تغییر داد و به تیم ملی اسپانیا پیوست، حالا بخاطر نیمکت‌نشینی‌ها متعدد در ترکیب سیتیزن‌ها، تصمیم دارد تا تیم باشگاهی خودش را نیز تغییر دهد و به کشور اسپانیا جایی که او 10 سال برای بیلبائو توپ زد،  باز گردد.

با توجه به همین موضوع دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید تصمیم دارند در تابستان پیشرو برای به خدمت گرفتن این بازیکن با هم رقابت کنند.

بر اساس گزارش Caught Offside، هر دو باشگاه که از گذشته‌های دور و از زمان حضور لاپورته در اتلتیک بیلبائو به این بازیکن علاقه دارند، از فرصت پیش آمده استفاده خواهند کرد و طی چند روز آینده پیشنهاد رسمی به سیتی ارائه خواهند داد.

رئال مادرید دوست دارد همانطوری که لاپورته در تیم ملی اسپانیا جانشین راموس شد، در این تیم نیز جانشین او شود زیرا کاپیتان کهکشانی‌ها در آستانه جدایی قرار دارد.

بارسلونا نیز به دلیل این که پیکه آخرین سال‌های حضورش در این تیم را سپری می‌کند، به دنبال این مدافع است و می‌خواهد جانشین مطمئن برای وی به خدمت بگیرد.

گفته می‌شود که ارزش این بازیکن 30 تا 40 میلیون یورو است و سیتی نیز به جدایی او در تابستان پیشرو راضی است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала