Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کورتوا: هازارد صد در صد در رئال می‌ماند

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League
تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
عضو شوید
دروازه‌بان رئال مادرید در مورد آینده هموطن خود ادن هازارد صحبت کرد و اطمینان داد که این بازیکن در مادرید خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد ستاره بلجیمی رئال مادرید،  از زمان انتقال 140 میلیونی از چلسی در سال 2019، دو فصل را با مصدومیت سپری کرده است و درخشش خوبی نداشته است. او که برای برگشت به فُرم سابق‌اش تلاش‌های زیادی کرده ولی تا به امروز در 43 بازی برای غول لالیگا فقط 5 گل به ثمر رسانده است و همین موضوع سبب شده تا شایعه جدایی او از جمع کهکشانی‌ها اوج گیرد.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به رئال مادرید مدعی اند که جدایی هازارد در تابستان قطعی است و پرز یک فصل دیگر به این بازیکن فرصت نخواهد داد.

تیبو کورتوا دروازه‌بان رئال مادرید و هموطن ادن هازارد اما مدعی‌ست که این بازیکن قطعاً فصل بعد نیز در این تیم خواهد ماند و بابت این موضوع به صورت کامل مطمئن است.

این دروازه بان در مصاحبه‌ای با Le Soir و Sudpresse گفت: "من 100 درصد مطمئن هستم که او می ماند، او نمی‌خواهد برود. فقط مطبوعات مادرید در مورد تمایل او به جدایی می‌نویسند. او می‌خواهد ادامه دهد، بدون مصدومیت بازی کند و عناوین را کسب کند. در رئال مادرید، همیشه انتقادات برای همه وجود دارد. گرت بیل مورد انتقاد قرار گرفت، اما او قهرمان لیگ قهرمانان شد و در فینال در کیف به برتری رسید. در لیسبون، او در فینال نیز به من گل زد."

این در حالی‌ست که هازارد بر خلاف رئال مادرید در تیم ملی درخشش خوبی دارد و در حال حاضر در اردوی شیاطین سرخ اروپا، به تمرین می‌پردازد تا در رقابت‌های یورو بدرخشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала