Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فصل درخشان سرخ‌پوشان آلمان؛ بانوان بایرن فاتح بوندس لیگا شدند

© wallwidehd.comFC Bayern Munchen
FC Bayern Munchen - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
عضو شوید
تیم فوتبال بانوان آلمان به عنوان قهرمانی این فصل بوندس لیگتای بانوان دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال بانوان بایرن مونیخ با پیروزی 4-0 مقابل اینتراخت فرانکفورت به چهارمین قهرمانی خود در بوندس لیگا دست یافت. این نتیجه باعث شد آنها با اختلاف دو امتیازی نسبت به وولفسبورگ مدافع عنوان قهرمانی، در صدر جدول قرار بگیرند. البته وولفسبورگ علی‌رغم پیروزی 8-0 مقابل وردربرمن، به مقام دومی بسنده کرد.

برای باواریایی‌ها در این بازی "لیندا" دو گل زد تا نیمه اول را برنده شود. گل به خودی لورا استورزل از فرانکفورت بازی را از دسترس خارج کرد و لیا شولر در ثانیه‌های پایانی کار را تمام نمود.

این پیروزی در حالی به دست آمد که تیم مردان بایرن در سال 2019 به همین شکل قهرمان شد. بایرن با اختلاف دو امتیاز از دورتموند در رده دوم قرار داشت و آنها فقط به یک امتیاز مقابل فکر می‌کردند که با عبور از اینراخت فرانکفورت برای فتح لیگ کافی بود.

البته نتیجه درست مثل امروز یک پیروزی انفجاری بود و چند خداحافظی نیز در پی داشت. فرانک ریبری، آرین روبن و رافینیا از آلیانز آرنا خداحافظی کردند، در حالی که سیمونه لاودر هافبک تیم بانوان بایرن برای آخرین بار در این بازی به میدان رفت.

تیم بایرن البته یک فصل چشمگیر را پشت سر گذاشت زیرا آنها در بیست و دو بازی لیگ تنها یک باخت داشتند و تمامی بازی‌های شان را به برتری رسیدند. آنها همچنین به نیمه نهایی لیگ قهرمانان و جام حذفی رسیدند که در مجموع، احتمالاً یکی از موفق ترین فصل‌های بانوان سرخ پوش آلمان بود.

بایرن البته پس از 2016 برای اولین بار قهرمان شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала