Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نمایندگان فوتبالیست‌ها چقدر هزینه می‌گیرند؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو Футбол. Лига Чемпионов. Матч "Реал" - ЦСКА
سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو Футбол. Лига Чемпионов. Матч Реал - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
عضو شوید
نمایندگان بازیکنان اکثرا نقل و انتقالات را رقم می‌زنند اما آنها چه پولی به جیب می‌زنند؟

به گزارش اسپوتنیک؛ نمایندگان کانال ارتباطی بین باشگاه و بازیکن هستند، یا برای تمدید با شخص یا این‌که برای آینده جدیدش در حال مذاکره می‌باشند اما درآمد آنها حاصل از این‌کار چه مقدار است؟

برای این وظیفه، فیفا نیز قوانینی وضع کرده است. این سازمان بین المللی فوتبال مقرر کرده که نمایندگان فقط 10٪ کمیسیون بازیکنان را می‌توانند بگیرند و حداکثر آنها می‌توانند 3٪ حقوق نشان داده شده را دریافت نمایند، همان مقداری که شخص نماینده باشگاه می‌گیرد.

این از سوء استفاده در نقل و انتقالات جلوگیری می‌کند و با تعیین محدودیت بر پولی که مذاکره کنندگان می‌توانند از آن استفاده کنند، منافاتی در منافع ایجاد نمی‌کند.

یوفا قبلاً در سال 2018 مالیاتی وضع کرده که با بازار نقل و انتقالات و محدودیت کمیسیون‌های واسطه و نمایندگان مطابقت دارد. و این امر در سراسر جهان که این نهاد قدرت دارد، موثر خواهد بود.

 

بهترین نمایندگان شناخته شده فوتبال

هزاران فوتبالیست وجود دارد، اما در پایان آنها بهترین‌ها را برای نمایندگی شان انتخاب می‌کنند و برخی از آنها موارد زیر هستند:

 

خورخه مندس

اگر چهره شناخته شده‌ای در این جهان وجود دارد، آن خورخه مندس است. او بیشتر به عنوان نماینده کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، اما نقل و انتقالات عالی فوتبال پرتگال تألیف او را به همراه دارد. تخمین زده می‌شود که او بیش از 70 میلیون کارمزد کسب کرده باشد و همچنین نماینده فوتبالیست‌های دیگری مانند خامس رودریگز، په په، دی ماریا، رناتو سانچز، تیاگو سیلوا و دی خیا است.

مینو رایولا

مرد سرسخت دیگری با ایده‌های کاملاً واضح در مورد علاقه بازیکنانش است. مثال بارز آن انتقال پل پوگبا به منچستر یونایتد است که در پایان موفق به کاهش یک یورو از 120 میلیون هزینه آن نشد. زلاتان ابراهیموویچ، ارلینگ هالند، روملو لوکاکو و جانلوئیجی دوناروما بازیکنانی هستند که او از آنها نمایندگی می‌کند و در حال حاضر حدود 40 میلیون در کمیسیون نقل و انتقالات وارد شده است.

جاناتان بارنت

نماینده بیل آژانسی به نام Stellar Group را اداره می‌کند. او در روز خود با انتقال بازیکن ولزی موفق شد با 101 میلیون یورو گرانترین قیمت‌اش را به تاریخ 2013 تبدیل کند. تخمین زده می‌شود که حق بیمه حدود 37.6 میلیون دالر به جیب بزند.

 

فولکر اشتروت

در فوتبال آلمان اتفاقات خیلی کمی رخ می‌دهد بدون این‌که فولکر از این موضوع آگاهی داشته باشد. مادرید مطمئناً از زمانی که عملیات تونی کروس را انجام داده‌ بسیار سپاسگزار او خواهد بود. او تنها کسی نیست که او را نمایندگی می‌کند بلکه ستاره‌های دیگری چون مارکو رویس، بندیکیت هودس و گوتزه نیز در حوزه عمل او قرار دارند. وی در حدود 30 میلیون دالر در حال حاضر توسط کمیسیون وارد شده است.

مدیریت ورزشی موندیال

این آژانس عمدتا در فرانسه و انگلیس فعالیت می‌کند. رشد تیم‌هایی مانند لستر مدیون این آژانس است. فوتبالیست‌هایی مانند محرز، کانته، داگلاس کاستا و کوتینیو با آنها پیوند دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала