Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورت هدف جدی بارسا در تابستان

© Sputnik / Егор Еремов /  مراجعه به بانک تصاویر لاپورت
لاپورت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
عضو شوید
لاپورت مدافع میانی فرانسه هدف جدی رونالد کومان برای تقویت خط دفاع بارسلونا. البته بارسا همچنین به گابریل ژسوس و گوندوگان نیز نگاه می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ نشریه کاتالانی اسپورت مدعی شده که ایمری لاپورت در رادار بارسلونا قرار دارد. مدافع میانی که به تازگی اولین بازی خود را برای اسپانیا انجام داده، علی‌رغم داشتن قرارداد تا سال 2025 با منچسترسیتی، امسال بعد از به خدمت گرفتن روبن دیاس هنوز یک بازیکن اصلی نبود. هافبک میانی پرتگالی با جان استونز ملی پوش انگلیس همکاری خوبی برقرار کرده؛ به این معنی که لاپورت تعداد بازی‌هایی را که امیدوار بود بازی نکرده است.

 

منچسترسیتی قبلاً اریک گارسیا را به بارسلونا از دست داده، اگرچه سیتیزن‌ها مدتی دنبال ژول کونده مدافع سویا بودند و ناتان آکه را به خدمت گرفتند. به گزارش اسپورت، سرخی روبرتو می‌تواند معامله را ارزانتر کند. هافبک بارسا توسط ژوزپ ماریا اوروبیتگ نماینده است که هنوز هم مسئولیت امور پپ گواردیولا را بر عهده دارد. بارسا از آینده او در این باشگاه مطمئن نیست و تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است، او می تواند تصمیم بگیرد که به زندگی ادامه دهد. سرجی روبرتو دو سال است که در رادار سیتی قرار دارد.

اسپورت همچنین رابطه تازه پیدا شده بین منچسترسیتی و بارسلونا را پس از بازگشت خوان لاپورتا به پست ریاست بارسا برجسته می‌کند و به ایلکا گوندوگان و گابریل ژسوس به عنوان دو هدف احتمالی دیگر لباس نیو کمپ اشاره می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала