Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینه‌‌های بارسا برای تقویت خط میانی پس از ناکامی در جذب واینالدوم + عکس

© AFP 2023 / KAY NIETFELDЛоготип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года
Логотип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
عضو شوید
بارسلونا تصمیم دارد از میان فابیان رویز هافبک ناپولی و لورنزو پلگیرینی هافبک رُم، یکی را برای تقویت خط میانی خود در تابستان پیشرو به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا تصمیم داشت برای تقویت خط میانی خود جورجینیو واینالدوم را به صورت آزاد به خدمت بگیرد، اما این بازیکن با وجود مذاکرات پیشرفته و توافق شفاهی با کاتالان‌ها، تغییر جهت داد و پی‌اس‌جی را برگزید زیرا پیشنهاد پاریسی‌ها از لحاظ مالی بسیار جذاب بود.

کاتالان‌ها پس از ناکامی در جذب این بازیکن، تصمیم دارند تا یک هافبک جوان و دارای توانایی‌های فوق‎‌العاده به خدمت بگیرند و دو گزینه مد نظر بلوگرانا می‌باشد.

براساس گزارش رادیو کاتالونیا، سران بارسلونا بارسلونا تصمیم دارد از میان فابیان رویز هافبک ناپولی و لورنزو پلگیرینی هافبک رُم، یکی را برای تقویت خط میانی خود در تابستان پیشرو به خدمت بگیرد.

رویز که از گذشته‌های دور مورد توجه بارسلونا قرار دارد، با توجه به این که ناپولی کسب سهمیه نکرده‌است، خواهان جدایی است و رئال مادرید نیز مشتری این هافبک جوان می‌باشد.

لورنزو پلگیرینی نیز به همین دلیل خواهان جدایی است و باشگاه لیورپول می‌خواهد این بازیکن را جانشین واینالدوم کند که اخیراً پس از ختم قراردادش جدا شد.

بارسلونا که شرایط مالی مناسبی ندارد، کار دشواری در جذب این بازیکنان خواهد داشت اما معاوضه بازیکن می‌تواند کاتالان‌ها را بسیار کمک کند زیرا هم رُم و هم ناپولی به برخی بازیکنان مازاد بارسا همچون پیانیچ، فیرپو، ترینکائو و ریکی پویگ علاقه دارند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала