Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع مانشافت: دیگر تحقیر نمی‌شویم

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی آلمان Russia World Cup Germany Training
تیم ملی آلمان Russia World Cup Germany Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
عضو شوید
متس هوملس، مدافع تیم ملی آلمان، مدعی شده که مانشافت اشتباهات جام جهانی‌ 2018 روسیه و جام ملت‌های 2016 فرانسه را تکرار نخواهد کرد و این‌بار تحقیری در کار نیست.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی آلمان پس از نمایش درخشان و قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی 2014 برازیل، در رقابت‌های جام‌ ملت‌های اروپای 2016، و جام جهانی 2018 روسیه، نمایش خوبی نداشت و با نتایج بسیار ضعیف و تحقیرآمیز از هر دو رقابت کنار رفت. 

ندیم امیری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2020
فهرست بازیکنان تیم ملی آلمان؛ غیبت ندیم امیری + عکس

این موضوع سبب شده تا کارشناسان به درخشش مانشافت در رقابت‌های یورو 2020، نیز چندان خوش‌بین نباشند و این تیم را در جمع مدعیان اصلی نشمارند.

متس هوملس مدافع باتجربه مانشافت که پس از نزدیک به دو سال به تیم ملی بازگشته است، می‌گوید که شرایط تیم ملی کشورش فرق کرده است و با احساس متفاوتی که دارند، دیگر تحقیر نخواهند شد.

وی این موضوع در گفت‌وگو با کیکر بیان کرد و گفت:" می‌توانم صادقانه بگویم که احساس حالا بسیار متفاوت از احساس آن روزهاست. همه می‌خواهند مانند یک تیم رفتار کنیم. همه آماده فداکاری برای تیم هستند. می‌توانیم پیش برویم. در مسیر درستی قرار داریم. می‌دانیم که مهارت لازم برای برنده شدن در این مسابقات را داریم. در آن زمان (جام جهانی) ما مشکل داشتیم و هنوز به یک تیم تبدیل نشده بودیم. نه در تمرینات و نه در خود بازی. این مسئله برای ما در دیدار مقابل فرانسه رخ نخواهد داد. نباید دوباره چنین مسئله‌ای برای ما اتفاق بیفتد و نگاه‌ما به عنوان یک تیم را از دست بدهیم."

آلمان در رقابت‌های یورو، در گروه مرگ قرار دارد و با تیم‌های فرانسه، پرتگال و مجارستان هم‌گروه است و با توجه به نتایج گذشته، شانس این تیم برای صعود از این گروه نسبت به دو فینالست دوره قبلی یورو، بسیار کمرنگ است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала