Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال در حال تدارک مراسم خداحافظی با کاپیتان

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
عضو شوید
نشریه ABC، مدعی‌ست که رئال مادرید پیشنهاد تمدید قرارداد با سرجیو راموس را پیش گرفته و حتی رییس باشگاه در خصوص برگزاری مراسم خداحافظی با کاپیتان صحبت کرده‌است.

به کزارش اسپوتنیک، مدت‌هاست که سرنوشت سرجیو راموس نامشخص است و این بازیکن با باشگاه در حال گفت‌وگو برای تمدید قرارداد است.

رئال مادرید به این بازیکن پیشنهاد تمدید یک ساله با کاهش 10 درصدی دستمزد ارائه داده بود اما کاپیتان خواهان تمدید دو ساله بود و مشکلی برای کاهش دستمزدش نداشت.

همین موضوع سبب شد تا اختلافات اوج گیرد و مذاکرات دو طرف با بن‌بست مواجه و شایعه جدایی کاپیتان اوج گیرد.

البته پیشنهاد ارائه شده به راموس از سوی باشگاه رئال مادرید تاریخ انقضأ داشت و به نظر می‌رسد که پرز پیشنهاد خودش را پس گرفته و راموس به صورت قطعی از جمع کهکشانی‌ها جدا خواهد شد.

حالا نشریه ABC، مدعی‌ست که رییس باشگاه در خصوص برگزاری مراسم خداحافظی با کاپیتان صحبت کرده‌است و دیگر احتمال ماندن او در مادرید وجود ندارد.

باشگاه رئال مادرید پاسدار زحمات راموس است و می‌خواهد طی مراسم باشکوه با این بازیکن خداحافظی کند.

گفته می‌شود که راموس پس از ختم قراردادش به تاریخ 30 جون، طی نشست خبری جدایی خود را از رئال مادرید اعلام خواهد کرد و یا هم به شیوه زیدان خبر جدایی خود را انتشار نامه همگانی خواهد کرد.

گفته می‌شود که راموس پس از ختم تعطیلاتش در مورد آینده تصمیم‌گیری خواهد کرد و این احتمال وجود دارد که راهی پاریسن جرمن شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала