Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولین گزینه‌ نقل‌وانتقالاتی آنچلوتی در رئال مشخص شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی از سران رئال مادرید خواسته است تا مانوئل لوکاتلی ستاره 23 ساله ساسوئولو را که عضو تیم ملی ایتالیا نیز است را به خدمت بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از استخدام کارلو آنچلوتی به عنوان جانشین زیدان، این سرمربی با تجربه حالا به فکر ساختن تیم براساس ایده‌های خودش است و تلاش دارد تا تیم رقابتی برای فصل جدید بسازد.

Carlo Ancelotti  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
ورزش
اطمینان آنچلوتی به هواداران: شرایط رئال مادرید خوب است

آنچلوتی حالا و پس از چند روز کار مداوم فهرست بازیکنانی که باید جذب شوند و از رئال مادرید جدا شوند را ساخته است و امروز اولین گزینه نقل‌وانتقالاتی این سرمربی ایتالیایی نیز مشخص شد.

براساس گزارش گاتزتادلو اسپورت، سرمربی جدید رئال مادرید از مدیران این تیم خواسته است تا مانوئل لوکاتلی ستاره 23 ساله ساسوئولو را در تابستان پیشرو به خدمت بگیرند.

لوکاتلی که محصول آکادمی باشگاه میلان است، در سال 2018 بود در ازای 14 میلیون یورو از میلان جدا و به ساسولو پیوست. او که تا سال 2023 تحت قرارداد این باشگاه است،  در حال حاضر 25 میلیون یورو ارزش دارد و مورد توجه باشگاه‌های منچسترسیتی و یوونتوس نیز قرار دارد.

گفته می‌شود که این بازیکن به دنبال حضور در فوتبال اروپا است و پس از رقابت‌های یورو، در مورد آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала