Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد جذاب پی‌اس‌جی به اینتر؛ دو بازیکن می‌دهیم، حکیمی را بدهید

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко
اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
عضو شوید
باشگاه پاریسن‌جرمن به دنبال معاوضه الساندر فلورنزی، و لئاندرو پارادس با اشرف حکیمی است و پیشنهاد رسمی خود را به اینترمیلان ارائه داده است.

به گزارش اسپوتنیک، اشرف حکیمی مدافع مراکشی اینترمیلان، باوجود درخشش بسیار خوب در فصل گذشته سری‌آ، به دلیل مشکلات مالی نراتزوری در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد و پاریسن‌جرمن از مشتریان جدی این بازیکن محسوب می‌شود.

اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2021
توافق پی‌اس‌جی با اشرف؛ اینتر حکیمی را می‌فروشد؟

دو طرف در چند روز آخر مذاکراتی برای انتقال اشرف حکیمی انجام دادند اما به توافق نرسیدند زیرا اینترمیلان قیمت این بازیکن را 60 تا 80 میلیون یورو اعلام کرده است.

حالا پاریسن‌جرمن برای این که بتواند اشرف را به خدمت بگیرد، راهکار جدیدی سنجیده است و به دنبال معاوضه دو بازیکن با این مدافع جوان است.

براساس گزارش  گاتزتا دلا اسپورت، پی‌اس‌جی به فکر معاوضه الساندر فلورنزی، و لئاندرو پارادس با اشرف حکیمی است و پیشنهاد رسمی خود را به اینترمیلان ارائه داده است.

اشرف فصل گذشته با مبلغ 45 میلیون یورو و به صورت قسط وار از رئال مادرید به اینترمیلان پیوست و نترازوی تا حالا موفق به پرداخت پول کهکشانی‌ها نشده و به همین دلیل به فکر فروش او هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала