Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گربۀ پیش‌گوی روسی، دیدارهای یورو به میزبانی سن‌پترزبورگ پیش‌بینی می‌کند

© AP Photo / Dmitri LovetskyКот-оракул Ахилл, предсказавший победу сборной России над Саудовской Аравией в матче открытия чемпионата мира по футболу FIFA 2018
Кот-оракул Ахилл, предсказавший победу сборной России над Саудовской Аравией в матче открытия чемпионата мира по футболу FIFA 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
عضو شوید
آشیل گربۀ پیش‌گوی روسیه، قرار نیست همه مسابقات را پیش‌بینی کند و این گربه تنها دیدارهایی را پیش‌بینی خواهد کرد که یورو به میزبانی سن‌پترزبورگ برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، آشیل گربۀ روسی است که در جام جهانی 2018 روسیه، بسیاری از دیدارها را پیش‌بینی کرد و پیش او درست نیز بود.

پوتین: تماشاچیان مسابقات یورو ۲۰۲۰ می‌توانند بدون ویزه به روسیه سفر کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2019
پوتین: تماشاچیان مسابقات یورو ۲۰۲۰ می‌توانند بدون ویزه به روسیه سفر کنند

این گربه قرار است در رقابت‌های یورو نیز دیدارهایی را پیش‌بینی کند، اما موزۀ هرمیتاژ امروز اعلام کرد که قرار نیست آشیل تمامی دیدارهای یورو را پیش‌بینی کند و این گربه تنها دیدارهایی را پیش‌بینی خواهد کرد که میزبانی سن‌پترزبورگ برگزار خواهد شد.

روسیه در نخستین دیدار خود از بلجیم میزبانی خواهد کرد و آشیل پیش‌بینی کرده است که این تیم در این دیدار برنده خواهد شد.

این در حالی‌ست که برای اولین بار در تاریخ 60 ساله بازی‌های اروپایی، مسابقات قهرمانی جام ملت‌های اروپا، این بار به میزبانی چندین کشور در سراسر قاره برگزار خواهد شد و ورزشگاه سن‌پترزبورگ یکی از ورزشگاه‌های میزبان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала