Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیم مورد نظر هالند مشخص شد

© AFP 2023 / THOMAS KIENZLEЭрлинг Холанн
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
عضو شوید
ارلینگ هالند یکی از ستاره‌های پُر سر و صدای بازار نقل‌وانتقالات، دوست دارد به چلسی بپیوندد و برای این کار حتی یک فصل دیگر صبر خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت برای جذب ارلینگ هالند ستاره درخشان دورتموند میان باشگاه‌های مطرح اروپا بسیاری جدی است و همه غول‌های قاره سبز به دنبال جذب این بازیکن اند.

Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
اطمینان قهرمان اروپا از جذب ستاره دورتموند

در این میان قهرمان اروپا (چلسی) به جذب این بازیکن بسیار مصمم است و رومن آبراموویچ، مالک روس این باشگاه طی تماسی با مینو رایولا مدیر برنام‌های ارلینگ هالند، گفته است که تمام تلاشش را خواهد کرد تا این بازیکن نروژی در استمفورد بریج توپ بزند.

در همین حال مطبوعات انگلیسی از تمایل هالند به پیوستن به چلسی خبر داده اند و مدعی اند که این بازیکن آینده خودش را در این باشگاه می‌بیند.

براساس گزارش تلگراف، هالند آماده است در صورت عدم توافق دورتموند برای جدایی‌اش در تابستان پیشرو، یک سال برای چلسی صبر کند و پس از آن در پایان فصل 2021-2020 به جمع شاگردان توخل اضافه شود.

گفته می‌شود هالند به دلیل پیشرفت هاورتز و ورنر برای پیوستن به چلسی خوشبین است و پروژه این باشگاه را نسبت به سایر باشگاه ترجیح می‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала