Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقش تعیین کننده عملیات پاک سازی در بارسا

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2021
عضو شوید
بارسلونا یکی از باشگاه‌هایی است که به شدت تحت تأثیر قرضداری قرار گرفته و هیئت جدید رهبری این باشگاه می‌خواهد با هزینه‌های کم و حقوق کنترل شده شروع به پیشروی نمایند.

به گزارش اسپوتنیک؛ با بالاگرفتن قیمت بازیکنان در بازارهای اروپایی، این امر از کنترول خارج شده و حقوق آنان دنیای فوتبال را شوکه کرده بود تا این‌که همه گیر لعنتی از راه آمد و همه را هزار تکه کرد. بحران اقتصادی جهانی تیم‌های اصلی باشگاه‌های بزرگ اروپایی را سخت تحت تأثیر قرار داده است. افت درآمد بی رحمانه بوده (حدود 40 درصد) و اوضاع مالی ناپایدار شده است. فوتبال رودررو با واقعیت پیش رفته است: تجارت آنقدرها هم معامله ندارد. و اکنون وقت آن است که هزینه‌ها همانطور که هست کاهش داده شود. و البته، سرمایه گذاری‌های بزرگ را باید حذف نمود. تابستان امسال به سختی شاهد عملیاتی "صد میلیونی" در بازار نقل و انتقالات خواهیم بود.

بارسا، یکی از باشگاه‌هایی که بیشتر تحت تأثیر بدهی‌ها قرار دارد، شروع به پیشروی می‌کند: ترکیب "کم هزینه" و حقوق کنترل شده. و بدیهی است، مذاکرات با نیروی کار برای کاهش حقوق و دستمزد فعلی به همان اندازه نامتناسب و غیرقابل قبول است. شروع با خود مسی که به او پیشنهاد تمدید نزولی داده می‌شود. این روند زشت باید متوقف شود و فوتبالیستی که شرایط را درک نکند از بازی خارج خواهد شد. باید بهتر گفت این همان اتفاقی است که برای وینالدوم رخ داد. آرزوی او بازی در بارسا بود. اما این رویا با ادعاهای مالی او ناسازگار است. بنابراین او به پاری‌سن‌ژرمن
"باشگاه بزرگ قطری" لینک داده شد که تنها تیمی است که قادر به پرداخت هزینه‌های حقوقی وی می‌باشد زیرا "درآمد غیرمعمول" آنها این امکان را به آنها می‌دهد.

بارسا موظف است با حداکثر ریاضت عمل کند. و آخرین یورو را کنترل کنید. به همان تعداد که در خریدها امضا کرده است. اگرچه لاپورتا برای جذب ارلینگ هالند و لاوتارو مارتینز امیدهایش را تا آخرین ثانیه در بازار از دست نخواهد داد. اگر "عملیات خروج" یک موفقیت بی سابقه بود (یعنی اگر کوتینیو، دمبله و یا گریزمان با قیمت خوبی منتقل می‌شد) ورود یک ستاره امکان پذیر است. به همین دلیل، تمیز کردن اتاق تعویض اهمیت دو چندانی دارد: بازسازی تیم بعد از پایان چرخه و دریافت پول برای آوردن شماره "9" که تاریخ بارسا را ​​تغییر خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала