Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خانه اتلتیکو ورزشگاه خانگی رئال مادرید می‌شود؟

© REUTERS / Sergio PerezWanda Metropolitano/ وانداو میتروپولیتانو
Wanda Metropolitano/ وانداو میتروپولیتانو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2021
عضو شوید
رئال مادرید قصد دارد فصل آینده را در واندا متروپولیتانو ورزشگاه خانگی اتلتیکو آغاز کند، در حالی‌که کار برنابئو به پایان رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ از 2 مارچ 2020 بازیکنان رئال مادرید پا به زمین ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نگذاشته‌اند. "کهکشانی‌ها" در زمان همه گیری ویروس کرونا و عدم حضور تماشاگران برای بازی‌ها در ورزشگاه دی استفانو (با ظرفیت 6000 کرسی) برابر حریفان‌اش در زمین سنتی‌ خود به میدان رفت.

رهبران تنها با بازگشت برنامه ریزی شده تماشاگران برای فصل آینده و ادامه کار در برنابئو، معتقدند که ورزشگاه دی استفانو برای پذیرایی از هواداران مناسب نیست و به همین دلیل آنها گزینه‌های مختلفی را بررسی می‌کنند. یکی از آنها استفاده از واندا متروپولیتانو ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید، باشگاه رقیب است.

طبق اطلاعات روز چهارشنبه مارکا، سران رئال مادرید در نظر دارند ورزشگاه واندا متروپولیتانو را برای شروع فصل آینده قرض بگیرند، زیرا کار برنابئوی جدید در اکتوبر سال آینده به اتمام می‌رسد.

با ظرفیت 68456 صندلی، واندا می‌تواند به رئال مادرید اجازه دهد مخاطبان بیشتری را برای مسابقات "خانگی" خود جذب کند. بنابراین رهبران مادریدی از نظر تئوری این امکان را دارند که روی حمایت 20.000 تا 30.000 تماشاگر برای از سرگیری فصل، تیمی که اکنون توسط کارلو آنچلوتی هدایت می‌شود، حساب کنند.

این اجاره لزوماً تا پایان کار برنابئوی جدید موثر خواهد بود. به گفته مارکا، رابطه با اتلتیکو خوب است و ایده قابل قبول می‌باشد. رهبران اتلتیکو مادرید نمی‌خواهند فعلاً ارتباط برقرار کنند، تا زمانی که یک درخواست رسمی به میز آنها برسد. سال گذشته رئیس آتلتیکو مادرید به احتمال میزبانی چند مسابقه با رقیب‌اش در واندا اشاره کرده بود.

همچنین طبق گزارش مارکا، رئال قبلاً از لیگ اسپانیا خواسته که شروع برنامه فصل را با اولویت مسابقات خارج از خانه تنظیم کند. هدف این است که فقط از واندا در موارد بسیار نادر استفاده نمایند. در این بین، برنابئوی جدید باید تا پایان سال آماده شود. در هفته‌های اخیر کار شدت یافته و رهبران تیم باشگاه امیدوارند که بتوانند از ابتدای ماه اکتوبر از استادیوم کاملاً جدید خود استفاده نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала