Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک بارسا در رادار المپیک مارسی

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match
Barcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2021
عضو شوید
فیلیپ کوتینیو در طول تعطیلات به بهبودی خود ادامه داده و در برزیل با المپیک مارسی ارتباط داشته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ فیلیپ کوتینیو هافبک برزیلی بارسلونا در طول تعطیلات به بهبودی پرداخته و گفته می‌شود که المپیک مارسی به دنبال اوست، تیمی که نزدیک به جذب گرسون هافبک فلامنگو قرار دارد که می‌تواند برای 75٪ از حقوق بازیکن 30 میلیون پرداخت کند، در حالی‌که دیگری را باشگاه ریو دو ژانیرو برای فروش در آینده نگه می‌دارد.

اما طبق گزارش‌های رسیده از برزیل، پابلو لونگوریا، مردی اسپانیایی که رئیس المپیک مارسی است، همچنان بزرگ فکر می‌کند و به دنبال جلب رضایت مربی‌اش خورخه سامپائولی است که در ماه مارچ گذشته هدایت این تیم را به دست گرفت و درخواست تقویت سطوح تیم‌اش را داده است. این باشگاه فرانسوی در فصل بعد لیگ اروپا بازی خواهد کرد و می‌خواهد گامی مهم را برای لیگ 1 بردارد. به همین دلیل آنها آرزوی داشتن فیلیپ کوتینیو را دارند که هنوز دو سال دیگر از قراردادش باقی مانده است.

عملیاتی که با توجه به حقوق بالای بازیکن برزیلی، دور از آنچه مارسی می‌پردازد، پیچیده به نظر می‌رسد. با وجود این، در برزیل آنها اصرار دارند که او بازیکنی است که سامپائولی بسیار دوست دارد.

کوتینیو به نوبه خود شش ماه پس از مصدومیتش نزدیک به دیدن نور است. بعد از دو عمل، یکی در بارسلونا و دیگری در بلو هاریزونته، هافبک بارسا آخرین روند بهبودی خود را پشت سر می‌گذارد که امیدوار است آخرین بازی باشد و انتظار می‌رود در ابتدای فصل جدید به 100درصد بهبودی برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала