Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرتگال مدافع جام نقره‌ای یورو؛ 11 مرد سانتوس به دنبال دفاع از قهرمانی

© REUTERS / Carl RecineИгроки сборной Португалии после победы на чемпионате Европы по футболу - 2016
Игроки сборной Португалии после победы на чемпионате Европы по футболу - 2016 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2021
عضو شوید
تیم ملی پرتگال برای حفظ عنوان قهرمانی‌اش در جام ملت‌های اروپا 2020، همچنان می‌تواند روی 11 بازیکنی که در سال 2016 درخشیدند، حساب کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم ملی فوتبال پرتگالی برای آخرین بازی تدارکاتی قبل از یورو آماده می‌شود و قرار است مقابل اسرائیل وارد زمین شود که فرناندو سانتوس از یازده بازیکن خود که در یورو 2016 حضور داشتند، در ترکیب خود استفاده خواهد کرد.

دروازه‌بان‌ها

روي پاتريسيو (33ساله) كه در سال 2018 اسپورتينگ را به مقصد وولورهمپتون ترك كرد، همچنان در باشگاه انگليسی یکی از بی بدیل‌هاست. شماره 2 این کشور نیز به مدت پنج سال است که تغییر نیافته، از آنجایی که آنتونی لوپس (30ساله) دروازه‌بان لیون همچنان زیر نظر مربی کشورش وفادار مانده است که در یورو 2016 استثنایی بود - به ویژه در فینال مقابل آبی‌ها. همین امر باعث شد تا وی در رده دوازدهم جدول رده بندی توپ طلا قرار گیرد.

 

مدافعان

خوزه فونته و په په در سال 2016 در مرحله نهایی در فرانسه تجربه زیادی را کسب کردند، این دو بازیکن به ترتیب 37 و 38 ساله هستند، در حالی که البته اکنون روبن دیاز مسئولیت په‌په را بر عهده گرفته است. در خط چپ اما رافائل گوریرو (27ساله) مشکلی ندارد. سمت چپ تهاجمی بوروسیا دورتموند هنوز هم یکی از بهترین متخصصان کره زمین در پُست خود محسوب می‌شود.

هافبک‌ها

دانیلو (29ساله)، تازه کار این فصل پاری‌سن‌ژرمن پنج سال پیش کاملا متناوب باقی مانده بود. وضعیت آن به طور قابل توجهی رشد کرده است. این برای ژوائو موتینیو (34ساله) برعکس است و از زمین به نیمکت ذخیره‌ها منتقل شده است.

رناتو سانچز (23ساله) یکی از ستاره‌های کشف شده سال 2016، از آن زمان آسیب دیدگی کمی افت کرده ولی هنوز هم برای یک موقعیت شروع به کار می‌کند. نقش ویلیام کاروالیو (29ساله) نیز یکی از موارد تماشایی خواهد بود، جایگاه وی در تیم اصلی دیگر در مقابل رقابت شدید کاملاً قطعی به نظر نمی‌رسد.

خط حمله

آیا معرفی کریستیانو رونالدو (36ساله) دوباره مفید است؟ بسیار جالب خواهد بود که مشاهده کنید کاپیتان و ستاره مطلق سلسائو چه تاثیری روی هم تیمی‌های خود دارد و به خصوص از چه راهی. بحثی که در باشگاه مانند انتخاب برگزار می‌شود، جایی که کشورش در حالی‌که او را به دلیل آسیب دیدیگ در اختیار نداشت به طور متناقضی 1-0 برابر فرانسه برنده شد.

حالا اما فرناندو سانتوس روی ترکیب 11 نفری سال 2016 خود همچنان حساب کرده و می‌خواهد از عنوان خود در اروپا دفاع نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала