Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انوش دستگیر: جایگاه سوم هدف ماست + عکس

© Photo / AFFانوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2021
عضو شوید
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان در نشست خبری روی وضعیت تیم‌اش قبل از دیدار با عمان صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم ملی فوتبال افغانستان قرار است فردا شب از ساعت 9:40 دقیقه به وقت کابل با تیم ملی عمان دیدار نماید. قبل از این بازی انوش دستگیر سرمربی این تیم در نشست خبری حضور یافت و با خبرنگاران صحبت کرد.

او در این نشست گفت:

"فردا بازی سختی در مقابل یکی از تیم‌های قدرتمند گروه داریم. ما مسابقه شان در مقابل قطر را دیدیم و فهمیدیم که آنها چقدر قوی هستند. ما فردا بخاطر کسب نتیجه‌ی خوب به میدان می‌رویم، تیم ما تیم خوبی است، ما آماده گی خوبی داشتیم و فردا نیز با یک حریف قدرت‌مند رو به رو خواهیم شد."

انوش در ادامه افزود:

"ما در مورد بازی فردا آگاه هستیم و شرایط مسابقه را نیز به خوبی می‌دانیم. هم ما و هم عُمان برای بُرد به میدان می‌رویم و بدون شک این یک مسابقه جالب برای تماشاگران هم خواهد بود. از طریف دیگر ما باید واقع بین باشیم و البته هستیم و می‌دانیم که تیم عُمان چقدر قوی است. ما فردا تلاش می‌کنیم که نتیجه را مساوی نگهداریم."

در حالی‌که عمان تیم دوم جدول گروه است و در بازی رفت مقابل افغانستان به برتری رسید اما سرمربی شیران خراسان می‌گوید:

"من می‌دانم که ما فردا چانس‌های زیادی خواهیم داشت که البته باید بسیار هوشیارانه عمل کنیم و از چانس‌های که به ما می‌رسد به خوبی استفاده کنیم."

سرمربی شیران خراسان در مورد سقوط تیم‌اش به رده چهارم جدول گفت:

"اگر صادقانه بگویم ما برای کسب مقام چهارم نیامدیم و همان طور که در بازی با بنگلا‌دیش گفتم، ما می‌خواهیم که جایگاه سوم را کسب کنیم. در حال حاضر هند یک امتیاز از ما بالاتر است، و همان طور که گفته بودم مسابقه مُهم ما به تاریخ 15 جون در مقابل هند خواهد بود و به همین دلیل ما در بازی فردا ریسک نخواهیم کرد و بازیکنان مصدوم خود را چانس نخواهیم داد."

شریف محمد در بازی مقابل بنگلادیش دچار آسیب دیدگی شد حالا انوش می‌گوید که او در بازی فردا به میدان نخواهد رفت:

"شریف محمد یکی از بازیکنان اصلی تیم من است که فردا بازی نمی‌کند، ما نمی‌خواهیم مصدومیت او زیاد شود، به همین خاطر او را برای بازی هند نگه داشتیم."

انوش دستگیر در مورد سیستم بازی فردا نیز اظهار داشت:

"در بازی فردا سیستم ما تغیر نخواهد کرد، من می‌دانم که در بازی با عمان ما هفتاد درصد بازی را در دست نخواهیم داشت، در برابر بنگلادیش ما چانس زیادی برای باز کردن دروازه حریف داشتیم، اما نتوانستیم درست از موقعیت‌های مان استفاده کنیم، ولی در برابر عمان آنقدر چانس نخواهیم داشت، ولی باید حمله کنیم و گل بزنیم، ولی سیستم بازی همیشه تغییر نمی‌کند. ما باید در دفاع خیلی منظم باشیم، زیرا عمان بازیکنان بلند قامتی دارد. در کل سیستم بازی تغییر نمی‌کند، اما در ترکیب تیم تغییراتی دیده خواهد شد"

در حالی‌که هواداران تیم ملی این‌بار به گونه بی سابقه از تیم محبوب شان در داخل و خارج کشور حمایت کردند، سرمربی افغانستان در پیامی به مردم کشورش گفت:

"پیام من همان است که قبلا گفته‌ام، علاقه مندان ما باید با حوصله باشند، تیم جدید است، سبک بازی تیم ما متفاوت است. فقد حوصله داشته باشید، نتیجه‌های خوب خواهند آمد. همان طور که گفتم کسب جایگاه سوم هدف ما است که در پایان بازی با هند در جایگاه سوم قرار خواهیم داشت."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала