Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایموبیله؛ گل‌زن قهار در سری آ اما ناتوان برای آتزوری

© REUTERS / Alberto LingriaEl futbolista italiano Ciro Immobile
El futbolista italiano Ciro Immobile - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
چیرو ایموبیله برنده سابق کفش طلا تا هنوز در یک تورنمنت بزرگ موفق به گلزنی برای ایتالیا نشده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ چیرو ایموبیله در فصل 2019-2020 از سد کریستیانو رونالدو و لیونل مسی عبور کرد و به کفش طلا رسید اما او تا کنون موفق به گلزنی برای ایتالیا در یک تورنمنت بزرگ نشده و روبرتو مانچینی برای صعود به یورو 2020 به مُهاجم ستاره‌اش نیاز دارد.

برای بازیکنی که بازی‌اش بر اساس سرعت و حرکت است، مُهاجم برجسته ایتالیا بدترین نام خانوادگی ممکن را دارد. با این حال اگر آتزوری‌ها از سال 1968 اولین عنوان قهرمانی خود در اروپا را بدست آورند، برای هدایت آنها در آنجا به گل‌های چیرو ایموبیله احتیاج دارند.

ایموبیله، این نام در ایتالیایی متفاوت تلفظ می‌شود اما همان معنی آن در انگلیسی است - معمای بازی باشگاهی اروپا.

آنقدر پربار با باشگاه خود لاتزیو حرکت کرده که کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی را به زانو درآورد و جایزه کفش طلای بهترین گلزن این قاره در فصل 2019/20 را کسب کرد، پیراهن آبی کشورش برای ایموبیله اما مانند کریپتونیت بوده است.

اگرچه رکورد 13 گل او در 46 بازی کاملاً فاجعه بار نیست، اما نگاه دقیق به اعداد تصویر نگران کننده‌تری ایجاد می‌کند.

ایموبیله هرگز در یک تورنمنت مُهم گلزنی نکرده و لیست قربانیان او به سختی اعتماد به نفس را ایجاد می‌کند. گل‌های مقابل لیتوانیا، ایرلند شمالی، ارمنستان، اسرائیل و لیختن اشتاین در انتخابی مفید بود اما در مقابل قدرت‌های بزرگ کمی بیشتر لازم است.

ایتالیا تلاش کرده تا در دوران مُدرن مُهاجمان پرکار را بیابد. در سال 1982 پائولو روسی، توتو شیلاسی در 1990 و کریستین ویری در 1998 و 2002 حضور داشتند. روبرتو مانچینی مربی به شدت به ایموبیله احتیاج دارد تا پا جای پای آنها بگذارد.

دو عامل ممکن است به نفع ایموبیله باشد. روز جمعه مقابل ترکیه این بازیکن در ورزشگاه المپیکوی رم بازی خواهد کرد، زمینی که در آن بازی درخشان برای لاتزیو انجام داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала