Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد شگفت انگیز سویا روی میز کهکشانی‌ها؛ قرارداد 5 ساله با راموس

© Photo / DHAReal Madrid Başkanı Florentino Perez ile rövanş maçında cezalı olan Sergio Ramos arasında bir tartışma yaşandığı iddia edildi.
Real Madrid Başkanı Florentino Perez ile rövanş maçında cezalı olan Sergio Ramos arasında bir tartışma yaşandığı iddia edildi. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
باشگاه سویا پیشنهاد قرارداد پنج ساله را برای بازگشت سرخیو راموس به تیم مادریدی ارائه داده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو راموس از باشگاه سابق خود (سویا) پیشنهاد قرارداد 5 ساله را دریافت کرده تا این مدافع با تجربه و کهنه‌کار در تابستان امسال به تیم زادگاهش رفته و تا 40 سالگی بتواند در مستطیل سبز حضور داشته باشد.

این بازیکن 35 ساله از طریق اکادمی جوانان سویا کشف شد و قبل از پیوستن به رئال در سال 2005 برای تیم اول سویا بازی می‌کرد، جایی که با سویا در آن زمان 22 جام را به دست آورده است.

آینده راموس نامشخص است و قرارداد او در مادرید در پایان این ماه خاتمه می‌یابد ولی هنوز توافق جدیدی بین بازیکن و باشگاه صورت نگرفته است.

طبق گزارش "ال پریمیر پالو" سویا به دفاع میانی یک قرارداد 5 ساله با 6 میلیون پوند حقوق سالانه پیشنهاد کرده تا او را به خانه بازگرداند.

به عنوان بخشی از معامله به راموس که تا پایان قرارداد 40 ساله خواهد شد، پس از بازنشستگی در سویا به او یک نقش غیر بازیگری داده خواهد شد.

نحوه جدایی راموس در سال 2005 بسیاری از هواداران را خشمگین کرد، آنها امیدوار بودند و معتقد بودند که این بازیکن قرار است برای مدت زمان حرفه‌ای خود در این باشگاه بماند.

سویا و راموس علناً درمورد ماهیت خروج وی اختلاف نظر داشتند و این موضوع در مورد این‌که آیا این بازیکن برای خروج فشار وارد کرده یا باشگاه معامله‌ای را برخلاف خواسته وی تحریم کرده، اختلاف نظر دارد.

با این حال در اوایل سال جاری این مدافع باسابقه به صراحت گفت که اگرچه از تصمیم برای ترک سویا پشیمان نیست اما باشگاه زادگاهش هنوز جایگاه ویژه‌ای در قلب او دارد.

پرز و راموس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2021
راموس در انتظار تماس اضطراری؛ رئال برای خداحافظی آماده می‌شود

راموس در مجموعه مستندهای خود گفت: "من هزار بار تصمیم مشابهی گرفتم، اما هرگز اجازه نمی‌دانم كه كسی داستانی را كه در آن زمان گفته بود، تعریف كند. تا امروز همیشه گفته‌ام که من در سویا بازی کرده‌ام و تا زمان مرگ همیشه بازیکن سویا خواهم بود اما همچنین می‌توانم با افتخار بگویم که من کاپیتان رئال مادرید و اسپانیا هستم."

تابستان پر حادثه‌ای برای راموس بود که در ترکیب یورو 2020 اسپانیا کنار گذاشته شد زیرا سرمربی لوئیز انریکه تصمیم گرفت به جای آن دو ستاره جدید را دعوت نماید.

راموس رکورددار بازی برای اسپانیا در تمام تاریخ است و کاپیتان کشورش بود اما انریکه به مشکلات مصدومیت مدافع در این فصل اشاره کرد و تصمیم گرفت که او به اندازه کافی برای حضور در ترکیب تیم مناسب نیست.

ستاره رئال در جنوری تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت و در نتیجه فقط توانست دو بازی لالیگا را در سال 2021 از ابتدا به میدان برود. او در اواخر فصل پس از بازگشت مصدومیت دیگری دریافت کرد و در بازی آخر رئال مادرید در روز شنبه مقابل ویارئال حضور نداشت.

راموس به دلیل شکست مرحله نیمه نهایی تیمش مقابل چلسی به بازی برگشت و از نظر سرعت بسیار خوب به نظر می‌رسید، عملکردی که بدون شک مربی ملی پوش به آن توجه زیادی داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала