Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال برای واران قیمت گذاشت

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل واران مدافع رئال مادرید
رافائل واران مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
رئال مادرید در میان علاقه منچستریونایتد مایل است رافائل واران را به قیمت 52 میلیون پوند بفروشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که رافائل واران علاقمندان زیادی دارد ولی در این بین منچستریونایتد به شدت شرایط او را دنبال می‌کند اما رئال مادرید دوست دارد ستاره‌اش را با ارزش 52 میلیون پوند به فروش رساند.

مدافع میانی 28 ساله یک سال دیگر از قراردادش در برنابئو باقی مانده اما تاکنون تمایل چندانی برای تمدید حضورش در این باشگاه نشان نداده است.

برنامه "ال پارتیدازو دی کوپه" در اسپانیا مدعی شده که رئال در بازار تابستانی به پیشنهادات واران گوش خواهد داد و قیمت درخواستی را تعیین کرده است.

واران در حال حاضر برای حضور در یورو 2020 با تیم ملی کشورش همراه است، تورنمنتی که قهرمان جهان در آن به عنوان تیم محبوب انتخاب دانسته می‌شود.

سرمربی یونایتد اوله گونر سولسشیر قصد دارد ستاره‌ای را در کنار هری مگوایر به خدکت بگیرد تا بتواند در فصل آینده برای قهرمانی در لیگ برتر، حریفان را به چالش بکشد.

عدم حضور مگوایر به دلیل آسیب دیدگی مچ پا در بازی‌های پایانی لیگ، از جمله شکست فینال یوفا در لیگ اروپا مقابل ویارئال نشان داد که سایر مدافعان تیم در حد استاندارد او نیستند.

امضای یک برنده اثبات شده مانند واران مطمئناً این مشکل را برطرف می‌کند. 360 بازی او در رئال طی 10 فصل چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین سه قهرمانی در لیگ اسپانیا را در پی داشته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала