Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضعف بزرگ تیم ملی ایتالیا از دید سرمربی تیم ملی فرانسه

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر دیدیه دشان-سرمربی تیم ملی فرانسه
دیدیه دشان-سرمربی تیم ملی فرانسه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2021
عضو شوید
دیدیه دشان سرمربی موفق تیم ملی فرانسه، پس از پیروزی تیم ملی ایتالیا در دیدار افتتاحیه، ضمن تمجید از این تیم اذعان داشت که بازیکنان آتزوری تجربه کافی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی ایتالیا شب گذشته در دیدار افتتاحیه جام ملت‌های اروپا، موفق به شکست تیم ملی ترکیه با نتیجه 0-3 شد و بازی زیبای آتزوری تمجید بسیاری از بزرگان و کارشناسان را در پی داشت.

تیم ملی فوتبال ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2021
ایتالیا 3 – ترکیه 0؛ پیروزی جذاب آتزوری در گام نخست + عکس

در این میان دیدیه دشان در کنار این که از تیم ملی ایتالیا تمجید کرد، ضعف بزرگ این تیم را نیز به رخ همگان کشید و اظهار داشت که بازیکنان این تیم به اندازه کافی تجربه ندارند.

وی در این مورد به خبرنگاران گفت:" ایتالیا می‌تواند جاه‌طلبی پیشروی در جام را داشته باشد حتی اگر بازیکنان آن‌ها به اندازه مورد نیاز تجربه نداشته باشند. برای بسیاری از بازیکنان ایتالیا این اولین تورنمنت بزرگ است اما چنین مسئله ای برای امباپه و پاوارد در سال 2018 هم وجود داشت. بنابراین نیاز داریم تا مراقب باشیم. شما پیش از آن که وارد زمین شوید برنده نخواهید شد. کیفیت و استعداد کافی نیستند. شما به قدرت ذهنی و عزم و اراده نیاز دارد و همه این‌ها را ما در سال 2018 داشتیم. قهرمان شدن آسان نیست و دوباره قهرمان شدن از آن هم سخت‌تر است."

دشان در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که تیم وی بخت اول قهرمانی یورو شناخته می‌شود و بازیکنان با تجربه و طراز اول در این تیم حضور دارند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала