Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش جدی سویا برای بازگرداندن راموس

© AFP 2023 / Gerard JulienReal Madrid's defender Sergio Ramos gestures to fans after the Spanish league football match Real Madrid CF vs Real Sociedad at the Santiago Bernabeu stadium in Madrid
Real Madrid's defender Sergio Ramos gestures to fans after the Spanish league football match Real Madrid CF vs Real Sociedad at the Santiago Bernabeu stadium in Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2021
عضو شوید
سویا در تلاش است تا با ارائه پیشنهاد 5 ساله به راموس، این بازیکن را به راموس سانچز پیزخوان برگرداند.

به گزارش اسپوتنیک، مدت‌هاست که سرنوشت سرجیو راموس نامشخص است و این بازیکن با باشگاه در حال گفت‌وگو برای تمدید قرارداد است.

رئال مادرید به این بازیکن پیشنهاد تمدید یک ساله با کاهش 10 درصدی دستمزد ارائه داده بود اما کاپیتان خواهان تمدید دو ساله بود و مشکلی برای کاهش دستمزدش نداشت.

البته پیشنهاد ارائه شده به راموس از سوی باشگاه رئال مادرید تاریخ انقضأ داشت و به نظر می‌رسد که پرز پیشنهاد خودش را پس گرفته و راموس به صورت قطعی از جمع کهکشانی‌ها جدا خواهد شد.

حالا باشگاه سویا با توجه به شرایط کاپیتان رئال مادرید، به دنبال بازگرداندن وی به رامون سانچز پیزخوان است و سران این باشگاه می‌خواهد به این بازیکن باتجربه پیشنهاد 5 سال ارائه دهند.

براساس گزارش ES Radio، سران سویا با مدیر برنامه‌های راموس صحبت کرده‌اند و از علاقه خود برای بازگرداندن این بازیکن گفته اند.

حالا همه چیز دست راموس است که به سویا خواهد آمد یا پیشنهاد باشگاه‌های پاریسن‌جرمن و منچستریونایتد را خواهد پذیرفت.

راموس از سال 2002 الی 2005 در باشگاه سویا حضور داشت و برای تیم B و تیم اصلی بازی‌های انجام داد و می‌شود گفت که این بازیکن محصول اکادمی این باشگاه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала