Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دنمارک 0 – فنلند 1؛ پایان شب تراژید با شکست تلخ برای اریکسن و یاران

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی دنمارک
تیم ملی دنمارک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2021
عضو شوید
در سومین دیدار از رقابت‌های یورو 2020، دنمارک در دیدار تراژید و دشوار برابر فنلند شکست خورد و سه امتیاز مهم این دیدار را از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم دنمارک و فنلند امشب در سومین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا و از گروه B، رقابت‌ها به مصاف هم رفتند که این دیدار جنجال در پایان 90 دقیقه با نتیجه 0-1 به سود فنلند به پایان رسید.

این دیدار متعادل آغاز شد و در حالی که آخرین دقایق نیمه اول بازی در حال سپری شدن بود، کریستین اریکسن بدون اینکه کسی با او برخورد داشته باشد، در حالی که منتظر دریافت پرتاب اوت بود، ناگهان به زمین افتاد و از هوش رفت و بازیکنان با دیدن این وضعیت به سرعت به داور و تیم صحی دانمارک خبر دادند و آن ها وارد زمین شده و اریکسن را از زمین مسابقه خارج کردند.

این بازی پس از این اتفاقی برای ساعاتی متوقف شد که در نهایت به درخواست اریکسن که به شفاخانه هوش آمده بود و حال مساعدی داشت، از سر گرفته شد و دو تیم دوباره وارد میدان شدند.

در ادامه این دیدار بازیکنان دنمارک که روحیه خوبی نداشتند، نتوانستند بازی خوبی ارائه دهند و در دقیقه 59 دروازه شان توسط یوئل پوهیانپالو باز شد و فنلند پیش افتاد.

در ادامه توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و فنلند با نتیجه خفیف 0-1 در برابر دنمارکی که امشب زمین و زمان بر علیه‌اش بود به پیروزی رسید.

با این نتیجه فنلند سه امتیاز شد و در رده دوم گروه B، پس ازبلجیم قرار گرفت که در حال حاضر موفق به شکست 0-1 روسیه تا دقیقه 35 بازی شده شده است و دنمارک نیز بدون امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала