Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرشاد نور: ما به خود و کیفیت تیم‌ ما باور داریم؛ همه تلاش مان را برای برد خواهیم کرد

© AFFفرشاد نور کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان
فرشاد نور کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
عضو شوید
کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان قبل از مصاف با هند در آخرین دیدار دور مقدماتی راهیابی به جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا، وعده سپرد که برای پیروزی تمام تلاش شان را خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فرشاد نور کاپیتان تیم ملی فوتبال کشور، در کنار انوش دستگیر سرمربی تیم در نشست خبری حاضر شد و در مورد دیدار حساس برابر هند در مرحله مقدماتی راهیابی به جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا، حاضر شد و وعده سپرد که برای پیروزی تمام تلاش شان را خواهند کرد.

نور گفت:" ما بعد از بازی عمان زمان کوتاه تمرینی برای آمادگی این مسابقه داشتیم، اما در کل استفاده خوبی کردیم. هم استراحت داشتیم و آمادگی گرفتیم. در واقع فردا روز نمایش است، باید ببینم کدام تیم برنده خواهد شد. هر دو تیم برای برد وارد میدان میشوند اما کیفیت تیم ما بالاتر است. ما وعده برد را نمی‌دهیم ولی وعده میدهیم که تمام تلاش مان را برای برد بکنیم، این چیزی است که ما آن را انجام خواهیم داد. ما به خود و کیفیت تیم ما باورداریم. ما تلاش میکنیم که برای مردم خود برد را کسب کنیم. پیامم به مردم این است که ما را حمایت کنند، انشالله ما برنده مسابقه خواهیم شد."

نور در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که برنده دیدار فردا شب، موفق به صعود به دور بعدی رقابت‌های راهیابی به جام ملت‌های آسیا خواهد شد و اهمیت فوق‌العاده برای شیران خراسان دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала