Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیتر اشمایکل: همسر اریکسن فکر می‌کرد او از دنیا رفته است

© REUTERS / JONATHAN NACKSTRANDDanimarkalı futbolcu Christian Eriksen maç sırasında baygınlık geçirdi: Sahada müdahale edildi
Danimarkalı futbolcu Christian Eriksen maç sırasında baygınlık geçirdi: Sahada müdahale edildi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
عضو شوید
پدر دروازه‌بان تیم ملی دنمارک در مورد ایست قلبی کریستین اریکسن در جریان دیدار با فنلند صحبت کرد و اظهار داشت که همسری اریکسن فکر می‌کرد او از دنیا رفته است.

به گزارش اسپوتنیک، شنبه شب و در جریان دیدار دو تیم دنمارک و فنلند در چهارچوب دور گروهی رقابت‌های یورو، یک حادثه تلخ رخ داد و کریستین اریکسن هافبک این دنمارکی دچار سکته قلبی شد.

Russia World Cup Denmark - Australia - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
اولین پیام اریکسن به جهان پس از ایست قلبی

در لحظه‌ای که اریکسن از حال رفت، همه نگران وضعیت او شده بودن و برخی‌ها به شمول نزدیکان این بازیکن فکر می‌کردند که این بازیکن از دنیا رفته است.

پیتر اشمایکل دروازه‌بان سابق تیم ملی دنمارک، در گفت‌وگویی با رسانه‌ها این موضوع را تایید کرد و مدعی شد که حتی همسر او فکر می‌کرد وی مرده است.

اشمایکل گفت:" شما می توانید از واکنش پسرم کاسپر که به سمت او فرار می کند، بدانید. من شب گذشته به وضوح با همسر اریکسن صحبت کردم و او گفت که کریستین نفس می‌کشد، و او در واقع اعتقاد داشت که او از دنیا رفته است. فقط برای تأیید اینکه او برگشت مطمئن شد و چیز زیادی در این مورد نگفته است."

این در حالی‌ست که در دو روز گذشته افراد زیادی در مورد ایست قبلی اریکسن صحبت کرده اند و حرف و حدیث‌های زیادی در این مورد گفته شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала