Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام انگیزشی رونالدو قبل نخستین بازی پرتگال در رقابت‌های یورو 2020 + عکس

© REUTERS / NOVAK DJUROVICکریستیانو رونالدو Portugal's Cristiano Ronaldo in action
کریستیانو رونالدو Portugal's Cristiano Ronaldo in action  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
عضو شوید
کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتگال، در آستانه نخستین دیدار تیمش در رقابت‌های یورو 2020، با انتشار پُستی در شبکه‌های اجتماعی، خواستار حمایت هموطنانش شد و اظهار داشت که به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی اند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی پرتگال، به عنوان مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های یورو، فردا شب در ورزشگاه پوشکاش آرنا، در نخستین دیدار دور گروهی این رقابت‌ها به مصاف مجارستان خواهد رفت و دیدار نسبتاٌ راحتی در پیش دارد.

در آستانه این دیدار کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتگال، با انتشار پُستی در شبکه‌های اجتماعی، خواستار حمایت هموطنانش شد و اظهار داشت که به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی اند.

وی در صفحه فیس بوک خود نوشت:" 5پنج سال پیش ما اروپا را شگفت زده کردیم و برای اولین بار در یک رقابت بزرگ بین المللی با پرتگال پیروز شدیم. از آن گروه بازیکنان خارق العاده‌ای که نام خود را با حروف طلایی در تاریخ فوتبال نوشته‌اند، در یورو 2020 تنها 11 نفر مانده‌ایم اما من می‌دانم که همه غایبان نیز در اینجا در کنار ما هستند. نه تنها آنها، بلکه میلیون‌ها پرتگالی که در چهار گوشه جهان گسترش یافته‌اند. ما می‌دانیم که شما با تیم هستید، حمایت، گریه و اعتقاد شما را احساس می‌کنیم! این به خاطر شماست که ما به میدان می‌رویم، به خاطر شماست که سرود می‌خوانیم، به خاطر شماست که برای هر امتیاز، برای هر پیروزی و برای هر توپ تقسیم شده می‌جنگیم... ما به عنوان قهرمان جام، می‌دانیم که مسئولیت‌های ما بیشتر شده و با آنها اراده ما افزایش یافته است. بگذارید همه تلاش‌ خود را در این زمینه انجام دهیم تا نام پرتگال دوباره بالا برود!"

رونالدو در حالی این پیام انگیزشی را به هموطنان خودش رسانده است که در دور قبلی رقابت‌های یورو، پرتگال در دیدار نهایی با 1 گُل در وقت‌های اضافی موفق به شکست فرانسه شد و برای نخستین بار فاتح جام قهرمانی رقابت‌های یورو شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала