Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامۀ ویژه کادر فنی رئال برای کاهش مصدومیت‌ها

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی جدید رئال مادرید و آنتونیو پینتوس مربی بدن‌سازی این تیم روی طرح ویژۀ کار دارند تا در فصل جدید مانع مصدومیت‌های متوالی بازیکنان شوند.

به گزارش اسپوتنیک، تمرینات پیش فصل لوس بلانکوس از تاریخ 5 جولای آغاز می‌شود و بازیکنان انتظار دارند کار آماده سازی خود را دو برابر کنند زیرا کادر مربیگری به دنبال بهبود عملکرد و کاهش مصدومیت‌ها هستند و تلاش دارند تا  این مشکل بزرگ برای تیم در 2020/21 وجود نداشته باشد.

کارلو آنچلوتی سرمربی جدید رئال مادرید و آنتونیو پینتوس مربی بدن‌سازی این تیم روی طرح ویژۀ کار دارند تا در فصل جدید مانع مصدومیت‌های متوالی بازیکنان شوند.

آغاز تمرینات قبل از زمان موعود

این دو مرد باتجربه تصمیم دارند تا قبل از 5 جولای تمرینات آماده سازی را با بازیکنانی که به تیم‌های ملی شان دعوت نشده‌اند، آغاز کنند و با روش‌های خود شان آن‌ها را برای فصل جدید آماده سازند.

تمرینات سنگین و طاقت‌فرسا

برنامه دیگری که در دستور کار این کادر فنی رئال مادرید قرار دارد، تمرینات فشرده و بسیار طاقت‌فرسا است و آنچلوتی تصمیم دارد تا با هیچ کسی مدارا نکند و بهانۀ را نپذیرد.

نظارت روزانه از آمادگی بازیکنان

همچنان نظارت روزانه از وضعیت بازیکنان صورت خواهد گرفت و با بازیکنانی که به توصیه‌ها گوش ندهند، برخورد شدید صورت گیرد.

رژیم غذایی

رژیم‌های غذایی بازیکنان نیز بررسی خواهد شد و متخصصان مربوطه این امر را کنترل می کنند و در داخل باشگاه و خارج از باشگاه از بازیکنان رئال نظارت صورت خواهد گرفت.

پیشگیری از مصدومیت‌ها

یکی از اهداف کلیدی برنامه آماده‌سازی، جلوگیری از آسیب دیدگی است. رئال مادرید فصل گذشته 59 مصدومیت دید و توانایی تکرار آن را ندارد و آنچلوتی با سیستم چرخشی کار خواهد کرد.

به عقیده بسیاری ورود پینتوس به عنوان کلیدی در راه اندازی باشگاه برای فصل آینده است. این فقط برای تیم اصلی نیست، زیرا او برنامه های مشابهی را برای تمام سطوح باشگاه در نظر خواهد گرفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала