Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دربی لندن بر سر بازی‌ساز روباه‌ها در تابستان

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2021
عضو شوید
دو تیم چلسی و آرسنال برای به دست آوردن مدیسون از لسترسیتی می‌خواهند در بازار تابستانی رقابت کنند.

به گزارش اسپوتنیک؛ اگر حکیم زیاش تابستان امسال استمفوردبریج را ترک کند، چلسی قصد جذب جیمز مدیسون را دارد اما ممکن است با آرسنال برسر این هافبک لستر رقابت کند.

به نقل از سایت "Football.London" بازیکن مراکشی از 12 ماه پیش که از آژاکس نقل مکان کرده در لیگ برتر انگلیس برای جایگاه‌اش به شدت تلاش کرده است.

همین گزارش همچنین می‌افزاید که میکل آرتتا "طرفدار بزرگ" مدیسون هافبک انگلیسی است و در تابستان او را برای توپچی‌ها دنبال می‌کند زیرا آنها به خاطر بازسازی تیم اصلی برای فصل آینده وارد میدان می‌شوند. با این حال، دستمزد مدیسون می‌تواند مانعی برای آرسنال باشد.

لستر مشخص نکرده که برای این بازیکن 24 ساله چقدر می‌خواهد اما ارزش این هافبک بین 50 تا 70 میلیون یورو از طریق رصدخانه فوتبال CIES گفته شده است.

"روباه‌ها" مذاکره کنندگان بسیار زیرکی هستند زیرا آنها 50 میلیون پوند برای بن چیلول که به چلسی رفت، گرفتند و همچنین هری مگوایر را با 80 میلیون پوند به منچستریونایتد فروختند.

گزارشی ادعا کرد که روباه‌ها در تابستان گذشته مبلغ 100 میلیون پوند برای مدیسون قیمت گذاشته بودند زیرا یونایتد علاقه مند به جذب این بازی‌ساز بود ولی قیمت درخواست شده احتمالاً به دلیل یک مصدومیت برای بازیکن و همچنین باشگاه‌ها کاهش یافته است.

مدیسون در آگوست سال 2020 قراردادش را تمدید کرد که تا سال 2024 در کینگ پاور می‌ماند، این بدان معناست که اگر چلسی و آرسنال جدی بخواهند یک انتقال را انجام دهند، لستر برتری دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала