Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روسیه 1 فنلاند 0؛ برتری ارزشمند روس‌ها در سن پترزبورگ

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر بازی روسیه - فنلاند Футбол. ЧЕ-2020. Матч Финляндия - Россия
بازی روسیه - فنلاند   Футбол. ЧЕ-2020. Матч Финляндия - Россия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2021
عضو شوید
تیم ملی فوتبال روسیه در زمین خودی حریف‌اش فنلاند را با یک گل از پیش رو برداشت.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم ملی فوتبال روسیه و فنلاند در ادامه رقابت‌های مرحله گروهی یورو 2020 امروز در بازی از گروه B به مصاف هم رفتند که سرانجام روس‌ها با حساب 1-0 به برتری ارزشمند و مهم دست یافتند.

این بازی که در ورزشگاه " سن پترزبورگ" برگزار شد، به شکلی فنلاند میزبانی آنرا به عهده داشت و در حالی‌که روسیه در بازی نخست خود در این رقابت‌ها 3-0 به بلجیم باخته بود، امروز اما میزبان سفیدپوش خود را با گل میرانچوک در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه اول از پیش رو برداشت.

میرانچوک روی پاس کاپیتان زیوبا گل تماشایی و سه امتیازی را برای روسیه به ثمر رساند تا این کشور در خانه‌ی خود برابر میزبان‌اش به برتری برسد.

البته نیمه اول این دیدار یک مصدوم شدید نیز داشت که ماریو فرناندز ملی پوش روس دچار آسیب دیدگی شدید شد و به خاطر ظن شکستگی ستون فقرات و نیز قفسه سینه، برای معاینه بیشتر به بیمارستانی در سن پترزبورگ منتقل شد.

نیمه دوم این با وجود تلاش‌های دو طرف بدون گل سپری شد به خصوص این‌که هریادیسکی دروازه‌بان فنلاند بارها نگذاشت تا شاگردان چریچسوف به گل دیگر دست یابند.

با این برتری تیم ملی روسیه سه امتیازی شد و پس از بلجیم در رده دوم جدول گروه B قرار گرفت. فنلاند که سه امتیاز از بازی با دانمارک گرفته، رده سوم را به خود اختصاص داده و دانمارک هم چهارم است.

از این گروه، فردا دانمارک میزبان بلجیم خواهد بود که دیدار دو طرف ساعت 8:30 شب (پنجشنبه شب) به وقت کابل برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала