Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گرت بیل شخصیت متفاوت و رهبر توانا در ترکیب ولز

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر گرت بیل ستاره تاتنهام Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Россия - Уэльс
گرت بیل ستاره تاتنهام  Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Россия - Уэльс - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2021
عضو شوید
گرت بیل با درخشش در ترکیب تیم ملی ولز، نقش تعیین کننده را برای این کشور داشته و شخصیت متفاوتی را از ود به نمایش گذاشته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم ملی ولز با دو پاس گل گرت بیل برای رمزی و رابرتز، حریف‌اش ترکیه را برد و بیل نشان داد که نقش تعیین کننده را در ترکیب تیم ملی کشورش دارد. هجوم موفقی که پس از ویصل پایان بازی برای هم تیمی‌های خود به وجود آورد، جلب توجه کرد که او با ولز شخص دیگری است.

این تصویر بعد از بازی ترکیه و ولز بود.قرار گرفتن گرت بیل در دایره‌ای که توسط هم تیمی‌های او ساخته شده بود. آناناسی که نشان دهنده اهمیت پیروزی ولز مقابل ترکیه در روز دوم بازی‌های گروه A است.

این وینگر که شخصیت اصلی بازی بود، یک پنالتی را از دست داد اما هر دو گل را برای هم تیمی‌های خود ساخت و به همین دلیل او بهترین بازیکن زمین شناخته شد:

"کاملاً از این پیروزی خوشحالم، ما بسیار جنگیده‌ایم، من یک پنالتی را از دست دادم، اما فکر می‌کنم که من شخصیت خوبی را برای ادامه کار از خود نشان داده‌ام. آن گل دوم در پایان شیرین بود."

تاکنون فوتبالیست رئال مادرید به این شکل دیده نشده است. پرفراز و نشیبی که 31 ساله در هفت فصل‌اش که با کهکشانی‌ها نشان داده بود. بیل با ولز یکی دیگر است. علی‌رغم این‌که 13 بازی متوالی انجام داده، و یک پنالتی را به هوا زده اما او همچنان قاطع است. همراه با رمزی موتور اصلی ولز می‌باشد. کاپیتان ولزی مدتی است که بهتر از تیم رئال مادرید یا تاتنهام با تیم ملی کشورش عملکرد دارد. در سال 2016 ولز در نیمه نهایی بود و با بیل در این سطح آنها می‌خواهند یک شاهکار را تکرار کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала