Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چند سرنخ از سرخیو راموس در مورد مقصد آینده او

© AP Photo / Alastair Grantİspanya Milli Takımı'nda Sergio Ramos, EURO 2020 kadrosuna alınmadı: Kadroda Real Madridli futbolcu yok
İspanya Milli Takımı'nda Sergio Ramos, EURO 2020 kadrosuna alınmadı: Kadroda Real Madridli futbolcu yok - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2021
عضو شوید
سرخیو راموس در کنفرانس خبری امروز خود از مقصد آینده‌اش سخن نزد اما چند سرنخ تحویل داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو راموس امروز پس از کنفرانس خبری در رئال مادرید، رسما از این باشگاه جدا شد و دلایل جدایی‌اش را نیز تشریح کرد، اما درباره قدم بعدی خود در فوتبال خیلی کم گفت یا شاید او چیزی بیش از آنچه شنیده شده گفته است. راموس با طفره رفتن، سوالات مختلف در مورد مقصد بعدی‌اش را ایجاد کرد و گفت که او هنوز هیچ چیز بسته‌ای ندارد و اکنون زمان جستجو برای یک تیم است اما او دروازه دو باشگاه را بست و سرنخ‌های زیادی در جواب‌های خود به جا گذاشت. راموس گفت:

"ما به هیچ تیمی فکر نکرده‌ایم، از جنوری که وارد بازار شده‌ام تماس‌هایی با نماینده من، با باشگاه‌های علاقه مند برقرار شده اما من هرگز در ذهنم نبود که رئال مادرید را ترک کنم." درباره آینده خود گفت: "من نمی‌دانم که به اسپانیا برمی‌گردم یا به چه تیمی می‌روم."

اما او علاوه بر بستن درب بارسلونا، با یک پیام کاملاً مستقیم سویا را نیز رد رد: "سویا باشگاه دیگری در قلب من است و من یک مرحله فوق العاده را سپری کردم اما امروز نیز به آن گزینه فکر نمی‌کنم."

از گفته‌های او مشخص می‌شود که سویا گزینه‌ای مدنظر نیست زیرا راموس دوست ندارد "یک پله پایین برود" و همچنان به فکر رقابت در یک تیم مورد علاقه برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از گروه منحصر به فرد بهترین‌های اروپا است. راموس که از اول جولای کاملا آزاد خواهد شد، هیچ چیز مقید نیست اما او واضح است که می‌خواهد در بالاترین سطح ادامه دهد. ترتیب اولویت آنها: لیگ برتر، لیگ 1 و بوندس لیگا. اگر به پیام دیگری که وی راه اندازی کرده گوش دهید، این احساس بیشتر می‌شود، این پیشنهاد به دلیل سن او یک سال پیشنهاد است: "مرحله‌ای از امید و آینده با اشتیاق فراوان آغاز می‌شود تا بخواهم بهترین سطح خود را برای سال‌های طولانی نشان دهم و بتوانم عنوان دیگری به کارنامه خود اضافه کنم."

 این "اجرای سال‌ها در بالاترین سطح" که وی در سخنرانی خود در برابر فلورنتینو و در کنفرانس مطبوعاتی تکرار کرد، نشانگر گرسنگی و قصد راموس است. هنگامی که مادرید یک سال به او پیشنهاد داد و سرانجام تمدید قرارداد او نهایی نشد، قصد او این است که به یک باشگاه بزرگ دیگر برود و سعی‌کند نشان دهد که لیاقت آن قرارداد چندین فصلی را دارد که ادعا می‌کرد.

باید دید کدام تیم در اروپا می‌تواند سرخیو راموس را از نظر اقتصادی و طی سال‌های قرارداد رضایت ببخشد و در کدام پروژه مرکزی با مزایای بسیار بالا و با سلسله مراتب عالی در زمین قرار دارد، در حالی‌که او 35 سال دارد.

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2021
راموس با چشمان اشک‌آلود: دیر یا زود برمی‌گردم + ویدیو

آرائ هواداران در صفحه رسمی مارکا برای این‌که سرخیو راموس در کجا بازی خواهد کرد؟

اتلتیکو | 9٪

پاری‌سن‌ژرمن | 38٪

یوونتوس | 5٪

اینترمیلان | 2٪

منچسترسیتی | 18٪

منچستر یونایتد | 13٪

چلسی | 4٪

تیم دیگری 11%

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала