Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند 2 اتریش 0؛ درخشش لاله‌های نارنجی در خانه

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی فوتبال هالند Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
تیم ملی فوتبال هالند  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2021
عضو شوید
تیم ملی اتریش در دومین بازی خود در یورو 2020 به تیم ملی هالند با دو گل تن به شکست داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در ادامه بازی‌های یورو 2020 از چارچوب گروه C دو تیم ملی هالند و اتریش از ساعت 23:30 به وقت کابل با هم مصاف دادند که سرانجام این بازی را لاله‌های نارنجی به برتری رسیدند.

در این بازی که در ورزشگاه یوهان کرایف آرنا (آمستردام – هالند) برگزار شد، ممفیس دپای با گل دقیقه 11 از روی نقطه پنالتی، تمرکز کشورش را بر پیروزی معطوف کرد و 1-0 جلو انداخت، نتیجه‌ی که با آن نارنجی پوشان برنده به رختکن رفتند.

در نیمه دوم اتریشی‌ها به شدت تلاش برای جبران گل خورده کردند که بارها بی دقتی بازیکنان این کشور، سبب شد تا توپی از خط دروازه‌ها عبور نکند و برعکس روی حرکت زیبای مالِن، دنزل دومفرایس در دقیقه 67 در مقابل دروازه صاحب توپ شد و دروازه اتریش را برای بار دوم گشود. در ادامه گلی به ثمر نرسید تا هالند به برتری 2-0 در این دیدار دست یابد.

با این نتیجه هالند شش امتیازی شد و در صدر جدول تکیه زد، زیرا این تیم در بازی قبلی حریف‌اش اوکراین را 3-2 به سختی شکست داده بود.

با این حال اوکراین و تریش که هر کدام سه امتیازی هستند در رده‌های دوم و سوم قرار دارند، مقدونیه شمالی بدون هیچ امتیازی از دو بازی قبلی، چهارم است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала