Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینه جانشینی راموس از دید مالدینی

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2021
عضو شوید
خولیو مالدونادو، معروف به مالدینی، چالار سویونجومدافع میانی لستر سیتی را به عنوان جانشین بالقوه سرخیو راموس در رئال مادرید می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو راموس شب گذشته، پس از 16 سال حضور در رئال مادرید و کسب 22 جام مختلف، با این تیم خداحافظی کرد و پس از این بازیکن لوس بلانکوس نخواهد بود.

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2021
ورزش
دو گزینه عجیب در رادار رئال؛ جانشین راموس از برایتون می‌آید

در مادرید نام‌های زیادی به عنوان جانشین راموس مطرح شده است و همه منتظر اند تا ببینند پرز چه کسی را جایگزین کاپیتان تیمش خواهد کرد.

در این میان خولیو مالدونادو، معروف به مالدینی، چالار سویونجومدافع میانی لستر سیتی را به عنوان جانشین بالقوه سرخیو راموس در رئال مادرید می‌داند.

وی در گفت‌وگویی با مارکا از این مدافع جوان نامرد و مدعی شد که او قابلیت‌های بسیار زیادی برای حضور در مادرید دارد.

مالدونادو در این مورد گفت:" من واقعاً سویونجو، مدافع ميانی ترك را كه بيشتر شناخته شده است، دوست دارم. من فکر می‌کنم او یک مدافع میانی خارق العاده است، او همه چیز دارد: او سرعت دارد ، توپ را به خوبی بیرون می آورد، موقعیت او خوب است... من فکر می کنم لستر برای او خیلی کوچک است."

سویونجو در حالی به عنوان جانشین راموس از سوی این خبرنگار مطرح شده است که شایعه جدایی واران نیز این روزها اوج گرفته است و احتمالاً رئال در تابستان دو مدافع به خدمت خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала