Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ملاقات رایولا با الخلیفی و بحث در مورد چند ستاره

© REUTERS / EMMANUEL FOUDROTناصر الخليفي رئيس نادي باريس سان جيرمان
ناصر الخليفي رئيس نادي باريس سان جيرمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2021
عضو شوید
مینو رایولا امروز با ناصرالخلیفی دیدار و در مورد آینده دو بازیکن مطرح با وی صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مینو رایولا مدیربرنامه‌های ورزشی که نماینده بازیکنان مطرح دنیای فوتبال، همچون پوگبا، هالند، لوکاکو، دوناروما... است، امروز در پاریس با ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاریسن‌جرمن ملاقات کرد تا در مورد آینده مویزه کین مهاجم ایتالیایی صحبت کند.

Полузащитник английского футбольного клуба Манчестер Юнайтед Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.12.2020
ورزش
هشدار پوگبا به رایولا: زودتر تیم پیدا کن وگرنه...

کین که فصل گذشته به صورت قرضی از اورتون به پی‌اس‌جی پیوست، درخشش بسیار خوبی در این تیم داشت و در 41 بازی موفق به زدن 17 گُل شده و سران این تیم پاریسی مایل اند تا قرارداد او را دائمی کنند.

به همین منظور رایولا با الخلیفی صحبت کرد تا در روند دائمی شدن قرارداد مهاجم ایتالیایی تسهیلات به میان آورد.

در همین حال RMC، گزارش می‌دهد که در حاشیه این دیدار، گفت‌وگویی میان رایولا و رییس باشگاه پاریسن‌جرمن در مورد پوگبا صورت گرفته تا در صورت امکان این بازیکن به پاریس منتقل شود.

پوگبا در حال حاضر یک فصل دیگر به یونایتد قرارداد دارد و پاریسن‌جرمن می‌تواند با ارائه پیشنهاد خوب وی را به خدمت بگیرد و رایولا وعده سپرده که انتقال هافبک فرانسوی را نیز تسهیل کند.

گفته می‌شود که در این دیدار صحبت‌های کوتاه در مورد هالند نیز صورت گرفته و دو طرف در پایان روی بستن قرارداد با دوناروما به صورت جدی صحبت کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала