Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

همه نگاه‌ها به پدیده لاله‌های نارنجی؛ رقابت‌ غول‌های اروپایی برای جذب مدافع هالند

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی فوتبال هالند Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
تیم ملی فوتبال هالند  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
عضو شوید
باشگاه‌ها مطرح اروپا برای جذب دنزل دامفریس مدافع جوان تیم ملی هالند و تیم پی‌اس‌وی آیندهوون در پنجره‌ نقل‌وانتقالات با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی هالند این روزها در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، درخشش بسیار خوبی داشته و در دو بازی که در ورزشگاه آمستردام آرنا برابر اوکراین و اتریش انجام داده است، موفق به کسب دو پیروزی شده و با 6 امتیاز صعود خود را به دور بعدی قطعی کرده است.

Netherlands' Virgil van Dijk in action with Belarus' Nikolai Signevich - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
نقش غیر رسمی فن دایک در تیم ملی هالند

دلیل درخشش هالند در این رقابت‌ها بدون شک ستاره‌های این تیم است که در این میان دنزل دامفریس مدافع جوان تیم پی‌اس‌وی آیندهوون، بیشتر از همه خوب بوده و در دیدار برابر اوکراین به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز شناخته شد.

درخشش این بازیکن 25 ساله در رقابت‌های یورو سبب شده تا باشگاه‌های مطرح اروپا، به فکر جذب این بازیکن باشند و شرایط جذب او را بررسی کنند.

براساس ادعای شبکه اسکای اسپورت، بایرن مونیخ یکی از تیم‌هایی است که به فکر جذب این بازیکن با مبلغ 15 میلیون یورو است و کار جذب وی را آغاز کرده است.

از سویی هم اینترمیلان که به فکر فروش حکیمی است، نیم نگاهی به جذب این بازیکن دارد و تمایل خود را نشان داده است.

بارسلونا، رئال مادرید و چلسی و چند باشگاه مطرح دیگر نیز شرایط دامفریس را زیر نظر دارند و ممکن است بزودی اقدامات جدی برای جذب وی را آغاز کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала