Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: ایمان دارم مسی در نیوکمپ خواهد ماند

© REUTERS / ALBERT GEAРональд Куман и Лионель Месси
Рональд Куман и Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در گفت‌وگویی از مسی خواسته تا به فوتبالش در این باشگاه ادامه دهد و مدعی‌ است گه روند تمدید قرارداد این بازیکن در مسیر درستی قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، تنها چند هفته تا پایان قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا باقی مانده و هنوز توافقی به صورت رسمی بین طرفین صورت نگرفته است. لیونل مسی در تابستان سال گشته تا آستانه جدایی از بارسلونا پیش رفت و تنها عدم تمایل به درگیری‌های حقوقی مانع رخ دادن این اتفاق شد، اما حالا به نظر می‌رسد شرایط تغییر یافته و او قصد دارد باز هم در نوکمپ باقی بماند.

در همین رونالدو کومان سرمربی بارسلونا در گفت‌وگویی به ماندن مسی خوش‌بینی نشان داده است و مدعی‌ است که روند تمدید قرارداد او در مسیر درستی قرار دارد.

کومان به سایت گُل در این مورد گفته است:" مسی باید دوران فوتبالی‌اش را در بارسلونا به اتمام برساند و همچنین امیدوارم که به زودی بتوانیم تمدید قراردادش را به صورت رسمی اعلام کنیم."

این در حالی که اخیراً لاپورتا نیز گفته بود که مذاکرات با لئو در مرحله پیشرفته‌ای قرار ندارد. اما این موارد مشکلی نیست چون ایمان دارد که مسی در نیوکمپ خواهد ماند و خودش نیز چنین درخواستی دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала