Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گروه مرگ یورو؛ هیچ چیزی ثابت نشده است

© REUTERS / Alexander Hassenstein Футболисты сборных Франции и Германии в матче Евро-2020
Футболисты сборных Франции и Германии в матче Евро-2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2021
عضو شوید
قبل از آغاز یورو 2020، بیشتر ناظران توافق کردند که گروه F گروه به اصطلاح مرگ است و پس از دو بازی فرانسه، آلمان و پرتگال ثابت شد که چرا انتخاب یک برنده بسیار سخت است.

به گزارش اسپوتنیک؛ در هر تورنمنت همیشه یک گروه به دلیل درک دشواری و تمرکز استعدادش، وضعیت مرگ را تعیین می‌کند و یورو 2020 تفاوتی ندارد.

گروه F شامل سه تیم شناخته شده فرانسه، پرتگال و آلمان برای برنده شدن در مسابقات است که مجارستان به آنها پیوست. فقط دو نفر عبور ایمن به 16 مرحله نهایی را تضمین می‌کنند، اگرچه احتمال دارد که هر سه پیشرفت کنند.

ترتیب پیشرفت آنها می‌تواند بسیار مهم باشد، زیرا این امر حریفان آنها را در دور بعدی دیکته می‌کند. این دقیقاً همان نظمی است که پیش بینی بسیار دشوار است، زیرا هر تیم کیفیت خود را نشان داده اما در مورد وضعیت خود نیز سوالاتی را مطرح کرده است.

فرانسه

فرانسه به عنوان تیم موردعلاقه اکثریت هواداران در یورو 2020 حضور یافت، به ویژه هنگامی که تأیید شد کریم بنزما به جمع کیلیان امباپه و آنتوان گریزمان بازگشته است.

با این حال پس از دو بازی، فقط گریزمان موفق به گل‌زنی شده و سه شاخه مُهاجم فرانسه تاکنون آنطور که انتظار می‌رفت ویرانگر نبوده است.

با وجود پیروزی یک بر صفر توسط گل به خودی برابر آلمان در بازی اول، بسیار شاهکار بود و بسیاری از صاحب نظران را به برچسب محبوب‌اش متقاعد کرد. شاگردا دیدیده دشان بازی را تحت سلطه خود درآوردند و به نظر می‌رسید مهار توپ را در اختیار دارند. در حقیقت آنها باید بیش از یک بار گل می‌زدند اما این یک شروع خوب نبود، که تساوی روز شنبه مقابل مجارستان بیش از پیش همه را به تعجب وا داشت. فرانسوی‌ها تحت تأثیر قرار گرفتند و ناگهان تردیدهایی درباره اعتبار آنها کاشته شد.

آلمان

اوضاع کاملاً برعکس برای شاگردان یواخیم لو پیش رفت. آلمان پس از نمایش کم رنگ مقابل فرانسه، مقابل پرتگال یک بازگشت سریع و عالی انجام داد و پس از یک گل خورده چهار گل به ثمر رساند. چنین نمایش هجومی ویرانگر ناگهان آلمان را به یک تیم پرطرفدار در فهرست علاقمندان بدل کرد.

این واقعیت که عملکرد بهتر آلمان در بازی دوم ظاهر شد، و می‌تواند از نظر حرکت بسیار مهم باشد. این همچنین به نفع آنها بازی می‌کند که بازی باقی‌مانده آنها مقابل مجارستان باشد، در حالی‌که فرانسه و پرتگال با یکدیگر بازی خواهند کرد.

پرتگال

قهرمانان حاکم اروپا همیشه تیمی بودند که باید در یورو 2020 از آن محتاط باشند اما پیروزی 3-0 مقابل مجارستان باعث شد همه ناگهان آنها را حتی با جدیت بیشتری بگیرند.

وقتی کریستیانو رونالدو پرتگال را مقابل آلمان 1-0 جلو انداخت، به نظر می‌رسید بازیکنان فرناندو سانتوس در راه رسیدن به مقام اول یا دوم و برگزاری یک تورنمنت خوب دیگر هستند. با این حال، قبل از نیمه وقت، آنها عقب بودند و بعد از یک ساعت آلمان 4-1 پیش افتاد. برای تیمی که به استحکام دفاعی خود مشهور است، به راحتی دریافت گل یک ادعای خشن از توانایی آنها در مدیریت این بازی بود.

 

چه کسی برنده گروه خواهد شد؟

فرانسه چهار امتیاز دارد، در حالی‌که پرتگال و آلمان سه امتیاز دارند، به این معنی که اگر فرانسه چهارشنبه پرتگال را شکست دهد، بدون توجه به هر چیزی صدر گروه را از آن خود می‌کند.

اگر آلمان مجارستان را شکست دهد، آنها به لطف عملکرد رو در رو نمی‌توانند در زیر پرتگال قرار بگیرند. اگر آلمان و پرتگال هر دو پیروز شوند، فرانسه از اول به سوم سقوط می‌کند.

در صورت پیروزی فرانسه و مجارستان در روز چهارشنبه، آنها به ترتیب اول و دوم می‌شوند، در حالی‌که پرتگال قطعاً از این رقابت‌ها دور خواهد بود. جایگزینی‌های احتمالی بسیاری وجود دارد و هنوز همه چیز برای بازی وجود دارد.

 

16 حریف احتمالی آخر

برنده گروه F با تیمی در رده سوم از گروه‌های A، B و یا C بازی می‌کند. در شرایطی که  به معنای رقابت با حریفی مانند اتریش، فنلاند یا سوئیس باشد.

نایب قهرمان گروه F با برنده گروه D بازی می‌کند که احتمالاً انگلیس خواهد بود و بنابراین بازی‌ای را ترجیح می‌دهند از آن اجتناب کنند. همچنین پیشنهادهایی مبنی بر این‌که انگلیس ممکن است برای جلوگیری از پیروزی در گروه و رویارویی با یکی از این سه تیم، تاکتیکی بازی کند، مطرح شده است.

تیم سوم در گروه F می‌تواند با هالند یا برنده گروه B بازی کند که به نظر می‌رسد بلجیم باشد. همانطور که هر دو تحت تأثیر قرار داده‌اند، هر دو یک حریف سخت خواهند بود.

ما می‌توانیم در اینجا برتری آشکار پیروزی در گروه F و کسب تساوی مطلوبتر در مرحله یک هشتم نهایی را ببینیم. با رسیدن به مرحله دوم یا سوم در گروه، مسابقه بسیار چالش برانگیزی در دور بعدی به وجود می‌آورد، نوع بازی فرانسه، پرتگال و آلمان ترجیح می‌دهند تا مراحل آخر از آن جلوگیری کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала