Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خداحافظی تلخ کاپیتان تیم ملی مقدونیه شمالی از بازی‌های ملی

© REUTERS / Marcelo Del PozoШведские игроки Эмиль Форсберг, Робин Олсен и Себастьян Ларссон после матча со сборной Испании на Евро-2020
Шведские игроки Эмиль Форсберг, Робин Олсен и Себастьян Ларссон после матча со сборной Испании на Евро-2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2021
عضو شوید
گوران پاندف کاپیتان تیم فوتبال مقدونیه شمالی پس بازی پایانی این تیم در دور گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، از فوتبال ملی خداحافظی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، امشب در آخرین دیدار دور گروهی جام ملت‌های اروپا، دو تیم هالند و مقدونیه شمالی در ورزشگاه آمستردام آرنا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 0-3 به سود لاله‌های نارنجی به پایان رسید و این تیم با 9 امتیاز کامل راهی دور بعدی رقابت‌ها شد و مقدونیه شمالی بدون پیروزی و 0 امتیاز وداع تلخی با یورو 2020 داشت.

این شکست اما تلخ‌تر نیز شد زیرا گوران پاندف کاپیتان باتجربه این تیم از بازی‌های ملی خداحافظی کرد و دیگر با لباس تیم ملی فوتبال مقدونیه شمالی به میدان نخواهد رفت.

گوران که از قبل این موضوع را اعلام کرده بود، پس از پایان بازی گفت:" برای من این آخرین بازی در پیراهن ملی خواهد بود. فکر می کنم لحظه مناسبی برای کناره گیری است. هر بازی در پیراهن ملی برای من احساسی بود. اما مطمئناً این بازی برای من ویژه خواهد بود."

گوران پاندف کاپیتان 37 ساله که این دیدار 122ومین بازی ملی‌‌اش بود و وداع تلخی با تیم ملی کشورش داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала