Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش دیرهنگام مدافع برازیلی رئال به جدایی راموس

© REUTERS / David KleinReal Madrid - Liverpool
Real Madrid - Liverpool - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2021
عضو شوید
ادر میلیتائو مدافع برازیلی رئال مادرید، جدایی راموس را به باشگاه شرم‌آور عنوان کرد و مدعی شد که کاپیتان سابق بازیکن بسیار مهمی در تیم بود.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو راموس مدافع و کاپیتان سابق رئال مادرید، پنجشنبه گذشته در یک مراسم احساسی با این تیم وداع کرد و به حضور 16 ساله‌اش در این باشگاه پایان داد.

سرخیو راموس بازیکن رئال مادرید    Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos gestures during the Spanish league football match Club Deportivo Leganes SAD against Real Madrid CF at the Estadio Municipal Butarque in Leganes on July 19, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2021
ادعا در اسپانیا؛ راموس در آستانۀ پیوستن به پی‌اس‌جی

شیوه جدایی راموس از رئال همانند جدایی رائول، کاسیاس و رونالدو، ناخوشایند بود و موج عظیمی از انتقادها و واکنش‌های تند را به همراه داشت.

در تازه‌ترین مورد، ادر میلیتائو مدافع برازیلی رئال مادرید، به جدایی راموس واکنش نشان داد و رفتن او از مادرید را شرم‌آور عنوان کرد و مدعی شد که کاپیتان سابق بازیکن بسیار مهمی در تیم بود.

وی در این مورد گفت:" ما از توانایی راموس و آنچه برای تاریخ رئال مادرید انجام داده است، مطلع هستیم. من هیچ کلمه‌ای برای توصیف همه جانبه او ندارم. من در طول این دو سال چیزهای زیادی از او یاد گرفتم، او یک فرد عالی است و همیشه روحیه پیروزی دارد و بدون شک برای رئال مادرید نبود او ضایعه بزرگ خواهد بود. شرم آور است که سرخیو رئال ترک کرده است، زیرا او برای گروه بسیار مهم بود. اکنون برای او آرزوی خوشبختی زیادی دارم و هر کجا که برود پیروز خواهد شد."

واکنش‌ها در حالی به جدایی راموس تند است که این بازیکن در کنفرانس خبری‌ اعلام کرد که حتی پیشنهاد رئال مادرید برای تمدید یک ساله با کاهش ده درصدی دستمزد را پذیرفته بود اما مدیران رئال به او اعلام کردند که این پیشنهاد تاریخ انقضا داشت و از همین رو جدا شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала