Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وسواس آرسنال در خرید ستاره گران‌قیمت بارسا

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match
Barcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2021
عضو شوید
آرسنال هنوز به جذب فیلیپه کوتینیو علاقه دارد و منتظر است تا مشخص گردد که مصدومیت او به صورت کامل برطرف شود و پس از آن اقدام به جذب او کند.

به گزارش اسپوتنیک، آرسنال پس از درخشش مارتین اودگارد در نیم فصل دوم، خوشبین بود که قرارداد قرضی این بازیکن نروژی را دائمی کند اما به نظر می‌رسد که رئال مادرید به این بازیکن نیاز دارد و او در فصل جدید زیر نظر کارلو آنچلوتی کار خواهد کرد.

Barcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2021
ورزش
بارسا در اندیشه فروش کوتینیو؛ آرسنال در کمین شکار

از همین‌رو توپچی‌ها تصمیم داشتند تا امی بوئندیا را از نوریچ سیتی به خدمت بگیرند اما این هافبک توانمند با مبلغ 25 میلیون پوند به استون ویلا پیوست.

حالا سران آرسنال تصمیم دارند تا فیلیپه کوتینیو را به خدمت بگیرد اما ارائه هر پیشنهادی به این بازیکن بستگی به یک شرط خواهد داشت.

میکل آرتتا به هافبک 29 ساله و برازیلی بارسلونا علاقه‌مند است و از سران این باشگاه خواسته است تا زمینه جذب او را مساعد سازد.

این باشگاه اما تصمیم دارد تا وضعیت این بازیکن مشخص گردد و واضح شود که مصدومیت او دائمی نیست و یا برطرف خواهد شد.

براساس گزارش Le10 Sport، آرسنال در صورتی که مطمئن شود که مصدومیت زانوی کوتینیو جدی نیست، برای جذب او اقدام خواهد کرد و ابتدأ درخواست جذب قرضی و در صورت عدم توافق بارسا، به جذب دائمی او اقدام خواهد کرد.

آرسنال در حالی به این بازیکن علاقه نشان داده است که این بازیکن در حال حاضر از ناحیه مصدومیت زانو رنج می‌برد و در برازیل به ریکاوری می‌پردازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала