Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انریکه: حتی اگر اسپانیا حذف شود، قصدِ تمدید دارم

© AP Photo / Francisco SecoLuis Enrique
Luis Enrique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2021
عضو شوید
اسپانیا پس از شروع ضعیف در رقابت‌های یورو 2020، مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته است اما با این هم لوئیز انریکه سرمربی این تیم قصد دارد قرارداد خودش را تمدید کند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی اسپانیا که قبل از آغاز رقابت‌های یورو به عنوان یکی از مدعیان اصلی این رقابت‌‌ها شناخته می‌شد، در این رقابت‌های نمایش قابل قبولی نداشته و برابر سوئد و لهستان، متوقف شده است.

Luis Enrique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2021
انریکه: اسپانیا از مدعیان قهرمانی در یورو 2020 است

این تیم در دیدار پایانی دور گروهی، نیاز به پیروزی حتمی برابر اسلواکی دارد و در صورت که در این دیدار به برتری نرسد، احتمال دارد که از رقابت‌های یورو کنار برود.

به دلیل عملکرد ضعیف این انتقادهای زیادی از لاروخا صورت گرفته که بیشترین انتقاد به لوئیز انریکه بوده و این سرمربی به دلیل تصمیمات و تاکتیک های خود مورد انتقاد بسیاری از هواداران و صاحب نظران قرار گرفته است.

با این حال لوئیز انریکه سرمربی ماتادورها قصد دارد قرارداد خودش را تمدید کند و گفته است که حتی اگر تیمش حذف شود، بازهم پای تصمیمش خواهد ماند.

لوئیز انریکه در این مورد با دپورتس کواترو گفت‌وگو کرد و در در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است پست خود را ترک کند، گفت: "شوخی می کنی؟ من در فکر تمدید هستم. با شرایطی که در آن قرار داریم، من به صعود از گروه چه اول، دوم و یا سوم رضایت دارم. برای اسلواکی یک تساوی کافی است، مطمئناً کار ما سخت خواهد بود. امیدوارم بتوانیم زودتر دروازه‌ آن‌ها را باز کنیم، اما این کار دشوار خواهد بود. من خوش‌بین و خوش‌بین به دنیا آمدم و همینطور خواهم مرد."

اسپانیا در حال حاضر با 2 امتیاز در رده سوم گروه E، قرار دارد و بالاتر از خودش اسلواکی 3 امتیاز و سوئد 4 امتیازی را می‌بیند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала